نویسنده: محمدجواد فرج الهی جمعه، 24 آذر 1396
ساعت 13:02

آلبوم هفته: قسمت دوم

5 از 5

 

سلام خدمت همه کاربران محترم بازی مگ. با قسمت دوم از آلبوم هفته خدمت شما هستیم.

بخش اول؛ عکس‌های تحریریه

این هفته سینا چندین بازی تمام کرده و از آن‌ها برای‌ما عکس گرفته است. جناب ممتاز هم بالاخره راضی شد یک عکس برای این بخش جدید ارائه بدهد. حسین هم دچار افسردگی پس از اتمام بازی شده و فعلا امیدی بهش نیست! خودمم هنوز که هنوزه دارم تو خیابون‌های لوس‌سانتوس ول می‌گردم و نمی‌دونم چی می‌خوام از جون بازی!

حسین صدری

«تابحال شده که بازی مورد علاقه‌تان به آخر خط برسد و نتوانید بیش از این ادامه دهید؟ با خود می‌گویید لعنتی! اگر تو تمام شوی من چه‌کار کنم؟! این دقیقا از همان لحظه‌هاست! صدای موج‌ها، درخشش فانوس‌ها و پایان افسانه‌ی Dishonored.»

Dishonored

قاسم ممتاز

«هر چقدر از فضای مولتی‌پلیر بازی Call of Duty WW2 بد بگیم و به سیاست‌ فروش جعبه‌های لوت که در بازی‌های مولتی‌پلیر از جمله ندای وظیفه به وفور خودنمایی می‌کنن خرده بگیریم و از سرورهای بازی COD WWII ناراضی باشیم و بخاطر لگ و تاخیر دچار ضعف اعصاب شده باشیم و از پر بودن سرورها با مخاطبین کم سن و سال داد و بیداد راه انداخته باشیم، ولی بیاید اقرار کنیم که یک دست Team Death Match در زمینی که تمام گوشه و کنارش رو می‌شناسیم، با رفقای با صفا در قالب کلن بازی‌مگ (Bmag) اون هم با پینگ سبز 3 خط لذتی داره که باعث می‌شه تمام این مشکلات رو به جون بخریم. بگید ببینم، پایه هستین یه دست Team Death Match بزنیم ?»

Call of Duty WWII 20171212210047

سینا حسینی

«تجمع افراد مختلف و به وقوع پیوستن حادثه ای خشونت آمیز, آنتاگونیستی متفاوت خلق کرده که بی رحمی او را نیز به اثبات می رساند.»

The Evil Within 2

سینا حسینی

«معلق ماندن یک سرباز در نامتعارف ترین حالت ممکن تنها بخشی کوچک از باگ های JC3 را در بر می گیرد که حس انتقام از سازندگان را در وجود نگارنده شعله ور می سازد.»

Just Cause 3

پدرام پورامامعلی

«اینجا، درین دیار / درها، همیشه سوی درون باز می‌شوند.

در سرزمین غربت اندوهگین من / در زیرِ آسمانِ مه آلودِ باختر،

شب در دل من است / صبح از شقیقه‌های من آغاز می‌شود.

اینجا، چو من، غریبِ غمینی نیست / در وهم شب چراغ یقینی نیست»

Journy

محمدجواد فرج الهی

« بازی GTA V حدود 4 سال پیش عرضه شد و خیلی‌ها تاکنون آن را به اتمام رسانده‌ و کنار گذاشته‌اند. اما نمی‌دانم که چرا این بازی برای من تمامی ندارد. هر آخر هفته باید بساط خود را در لوس‌سانتوس پهن کنم و در خیابان‌ها سرگردان و حیران پرسه بزنم. قسمت عجیب ماجرا آن است که این بازی همچنان برای من لذت بخش است و ذره‌ای خسته کننده نشده. اگر روزی از من بپرسند بزرگ‌ترین فرنچایز چه بازی و بزرگترین نسخه آن کدام است، قطعا من GTA V را انتخاب می‌کنم.»

Grand Theft Auto V 12 12 2017 2 11 26 PM

بخش دوم؛ عکس‌های کاربران

این هفته بالاخره چندتا کاربر برای ما عکس ارسال کردند و انصافا دست‌شان درد نکند ولی از بقیه دوستان خواهش می‌کنم خجالت نکشند و اگه عکسی در بساط دارند، خسیس بازی در نیاورند و آن را برای ما بفرستند. این عکس های خوشگل‌تان توی هارد خاک می خورند. حیف‌اند!

کاربر اول: Zelda

«بنظرمن بهترین توضیح برای این تصویر را خود کاراکتر بازی در همین لحظه به زبان آورده اما برای حسی که از این بازی و نه فقط این کادر می‌گیرم باید بگویم که این دختر نماد پشتکار و اراده است. نمونه‌ی بارز یک قهرمان که بی نقص نیست و اتفاقا مشکلات به مراتب زیادی دارد. بیماراست، عشقش را از دست داده، مادرش به بدترین وضع کشته شده و پدرش مثل یک نفرین شده با او برخورد می‌کند اما هیچ کدام در اراده‌اش تاثیر منفی نداشته، بلکه اراده‌اش قوی‌تر شده است. او در جاهایی ضعف نشان می‌دهد اما بخاطر هدفی که دارد خودش را جمع و جور می کند. مطمئنا سنوا یکی از کاراکترهای محبوب من در دنیای بازی‌های کامپیوتری هست و خواهد بود.»

Hellblade Senua 1

کاربر دوم: مجید

«بازی دستینی 2 از نظر طراحی محیط واقعا خوب عمل کرده است و دی ال سی اول این بازی هم از قاعده مستثنی نیست. اولین باری که وارد این محیط شدم، چنان شگفت زده شدم که سازندگان آن را تحسین کردم. ترکیب رنگ‌ها و تنوع‌شان واقعا خارق العاده است و آدم را به تحسین وا میدارد. همچنین میکس شدن محیط با موزیک چشم نواز می‌شود، طوری که باعث می‌شود تا هرچند ثانیه یک‌ بار دستم را روی دکمه share بگذارم»

Destiny 2

بخش سوم؛ آرت ورک

برای دیدن آرت‌ورک‌ها کلیک کنید

برای مخفی کردن تصاویر کلیک کنید

والپیپر موبایل:

the legend of zelda month والپیپر فول اچ دی:

Link in Hyruleوالپیپر 4K:

1490776790 308 zelda game wallpaper backgrounds

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1396
    نظرها: 23
    تشکر: 59
    تشکرشده: 25
    کنسول‌های بازی:

    آفرین تصاویر واقعن عالی بودن.
    اتفاقا اون عکسی که سینا از ایول ویثین داد رو من چند روز پیش از همون زاویه گرفتم که بدم برا این مطلب! بازی قاب خوب زیاد داره.
    ممنون از زحمات محمد جواد عزیز و بقیه ی دوستان.

    ‏سینا محمدی و ‏JaFa_th از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1396
    نظرها: 48
    تشکر: 72
    تشکرشده: 51
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: ICARUS
    آفرین تصاویر واقعن عالی بودن. اتفاقا اون عکسی که سینا از ایول ویثین داد رو من چند روز پیش از همون زاویه گرفتم که بدم برا این مطلب! بازی قاب خوب زیاد داره. ممنون از زحمات محمد جواد عزیز و بقیه ی دوستان.

    ممنونم از نظرتون خوشحالم ک لذت بردید
    این بخش با کمک خود و شما و دوستان و کاربران هر قسمت بهتر میشه.
    در مورد اویل ویثین هم بازی به خاطر اتمسفر و فصاسازی های فوق العاده ای ک داره ادم هر لحطه دلش میخواد ی عکس بگیرا:blink:

    ‏ICARUS از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.