نویسنده: محمدجواد فرج الهی جمعه، 10 آذر 1396
ساعت 12:40

آلبوم هفته: قسمت اول

5 از 5

 

 سلام خدمت همه کاربران محترم بازی مگ. با اولین قسمت از بخش جدید آلبوم هفته خدمت شما هستیم.

اجازه بدهید ابتدا توضیح بدهم که آلبوم هفته چیست و نحوه کارش به چه صورت است.

آلبوم هفته، همانطور که از اسمش هم پیداست، یک مطلب راجع به عکس است. این مطلب شامل چند بخش می‌شود. در بخش اول، از نویسندگان و خبرنگاران سایت بازی‌مگ درخواست می‌کنیم تا از بازی‌های خود عکس گرفته و چند خطی در شرح و وصف آن بنویسند! هدف ما از اینکار نزدیکی مخاطبان و نویسندگان سایت به یکدیگر است. ما می‌خواهیم احساسات نویسندگان نسبت به بازی‌ها را بدون واسطه و قالب رسمی به شما عزیزان منتقل کنیم.

بالعکس همین بخش را برای کاربران هم در نظر گرفتیم که ان‌شاءلله از قسمت‌های آینده راه خواهد افتاد و منوط به مشارکت شماست.

اما بخش سوم مربوط به آرت ورک‌ها و والپیپرهای نایاب و کم یاب (!) از یک بازی منتخب است. شما می توانید هرهفته، در بخش نظرات مقاله، بازی‌های درخواستی خودتان را بنویسید تا ما آرت ها و کانسپت های کمتر دیده شده از آن‌ها را در مطلب هفته بعد قرار دهیم. امیدوارم از این مطلب نهایت لذت را ببرید.

بخش اول؛ عکس‌های تحریریه

خب این هفته سینا و حمیدرضا هر جفت‌شان شیفته‌ی ایستراگ‌های بازی «اویل ویثین» شده بودند و پدرام هم که طبع شعر و شاعریش زیر نور مهتاب گل کرده بود. محمد از پای «ندین» آویزان شده بود و نریمان هم هنوز حس بتمن بودن دارد! حسین مشغول آزادسازی پاریس از دست نازی‌ها بود و احسان هم در مصرباستان شب زنده‌داری می‌کند! با ما همراه باشید!

The Evil Within 1

سینا حسینی – The Evil Within 2

«مشاهده این تابلو، خاطرات MGS 2 Sons of Liberty را برایم تداعی نمود. گویا طرفداران "کوجیما" در دنیای خیالی TEW2 نیز حضور دارند!»

Call of Duty WW2

حسین صدری – بازی Call Of Duty WWII

«زیبایی پاریس و طعم شیرین پیروزی. آزادی پاریس از زیباترین لحظات سری Call of Duty بود. جایی که بازی با تمام اجزایش حس و حال رهایی از بند را تداعی می‌کرد. نور چراغ‌های شهر، خنده‌های خسته‌ی سربازان و مردی که با تمام وجود پرچم کشورش را به اهتزاز در می‌آورد، هیچ‌گاه از خاطرم خارج نمی‌شوند.»

Assassins Creed Origins

احسان ناخدا -  بازی Assassin’s Creed Origins

«بعد سال‌ها بالاخره نسخه‌ای از این سری منتشر شد که ارزش وقت گذاشتن داشته باشد. محیطی زنده، ماموریت‌های زیاد و مصر باستان از جمله مواردی هستند که این نسخه را لذت‌بخش کرده است. از طرفی دیگر هم کارکتر "بایک" برخلاف تصور خیلی از طرفداران، حسابی می‌درخشد و به یکی از ماندگارترین کارکترهای این سری تبدیل می‌شود.»

Batman Arkham Knight

نریمان عبدی – بازی Batman Arkham Knight

«یکی از زیباترین تصاویر شهر "آرکام" یا همان "گاتهام" قدیمی. کلا از این بازی خسته نمی‌شوم! یکی از بهترین بازی‌هایی که در مورد بتمن ساخته شده و یکی از بهترین بازی‌های من است. لذت گشت و گذار توی شهر و درگیری با آن افراد شرور وصف نشدنی است. وقتی بتمن از مرتفع‌ترین نقطه دارد به شهر "آرکام" فعلی نگاه می‌کند، با خود می گویم وقت آن است که یک عکس از این منظره بگیرم!»

The Evil Within

حمیدرضا – بازی The Evil Within 2

«بعد از مدت‌ها نبرد با موجودات ترسناک و دلهره آور، دیدن این صحنه آرامش خاطر بزرگی را برای من و "سباستین" به ارمغان آورد. بر خلاف من، او دقیقا نمی دانست که هر کدام از این اشیا را، پیش از این در کجا دیده، اما نقاشی زیبای لیلی را خوب به خاطر می آورد.»

Witcher 3

پدرام پورامامعلی – بازی Witcher 3

«ماه غمگین، در آسمان کبود آرمیده بود/ اندام بیشه در شمد نرم ماهتاب/ چون زخمیان پیر، به بستر لمیده بود/ در پای چشمه‌ای که مه آید در آن به رقص/ از خستگی، چنار نحیفی خمیده بود/ من بودم و سکوت شب و سیل خاطرات/ گویی ز دل نشاط حیاتم رمیده بود»

Lost Legacy

محمد مراقی – بازی Uncharted Lost Legacy

«باورم نمی‌شود، از پای کسی که در بازی قبلی قصد جونم را داشت و حسابی اعصابم را بهم ریخته بود، آویزان شدم و اگر ولش کنم می‌میرم! بازی Lost Legacy مملو از لحظه‌های هیجان‌انگیزی مثل این است و مدام مثل کشتی صبا تهه دل‌تان را خالی می‌کند. دقیقا همان چیزی که یک Uncharted واقعی باید باشد.»

StarCraft II 11 11 2017 7 38 18 PM

محمدجواد فرج الهی – بازی Starcraft 2: Heart Of The Swarm

«ملکه‌ی مقتدر که همزمان یک رهبر و یک مادر برای زیردستانش است. دقیقا در همین صحنه که اعضای Swarm به حفاظت از ملکه‌ی خود می‌پرداختند، متوجه معنای اسم بازی شدم. ملکه در مرکز دریاچه و در داخل یک پیله قرار گرفته‌است و تمام سربازان و فداییانش دورتادور او صف بسته‌اند و جانانه از او دفاع می کنند.»

بخش دوم؛ عکس‌های کاربران

Untitled 1

بخش سوم؛ آرت ورک

این بخش خوراک کسانی است که به دنبال یک والپیپر یا یک عکس خاص برای عکس پروفایل‌شون می گردند! ما این هفته تصمیم گرفتیم که تصاویر زیبایی از گرالت را در اختیارتان قرار دهیم. البته تصاویر گرالت در فضای اینترنت بسیار زیاد هستند و حقیقتا ظرفیت مقاله محدود است و ما نمی‌توانیم همه‌ی تصاویر را به یکباره در سایت قرار دهیم. انشالله در قسمتی دیگر از آلبوم هفته، باقی تصاویر از ویچر 3 را خدمتتان ارائه خواهیم داد. فعلا از همین تصاویر لذت ببرید.ضمنا برای بزرگ‌نمایی تصاویر و مشاهده‌ی کیفیت بالای آن‌ها، کافیست روی آن‌ها کلیک کنید.

Geralt overnight

ُGeralt_Sunset

والپیپر موبایل:

 

GERALT MOBILE

Witcher3 Mobile والپیپر 4K:

Witcher3 4K

والپیپر فوق عریض با نسبت 21:9 :
Witcher3 Ultra Wide

ممنونم از شما که با بازی مگ همراه بوده‌اید. در پایان از شما می‌خواهم تا بازی‌های درخواستی‌تان را در بخش نظرات اعلام کنید یا اگر تصویر زیبایی از بازی خود گرفته‌اید، آن را در پیام خصوصی به بنده بفرستید تا در تاپیک هفته‌ی بعد قرار دهم. ادامه کار آلبوم هفتگی منوط به همکاری شماست. ایام به کام باد.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مهر 1395
    نظرها: 8
    تشکر: 1
    تشکرشده: 7
    کنسول‌های بازی:

    با سلام وخسته نباشید
    به نظر منم خیلی جالب بود
    انشالله منم شرکت میکنم از هفته های بعد

    ‏SirGhas و ‏JaFa_th از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 48
    تشکر: 18
    تشکرشده: 73
    کنسول‌های بازی:

    سلام به تحریریه‌ی زحمت کش بازی مگ. خسته نباشید. مطلب نوآورانه و خیلی خوبی بود. میل به پیشرفت و نوآوری یکی از ویژگیهای این سایته . امیدوارم موفق باشید.
    من یک تصویر از بازی hellblade رو اپلود می کنم . اگر بدرد خورد استفاده کنید.
    بنظرم بهترین توضیح برای این تصویر رو خود کاراکتر بازی در همین لحظه به زبان آورده اما برای حسی که از این بازی و نه فقط این کادر می‌گیرم باید بگم که این دختر نماد پشتکار و اراده است. نمونه ی بارز یک قهرمان که بی نقص نیست و اتفاقا مشکلات به مراتب زیادی داره . بیماره، عشقش رو از دست داده، مادرش به بدترین وضع کشته شده و پدرش مثل یک نفرین شده باهاش برخورد کرده اما هیچ کدوم در ارادش تاثیر منفی نداشته، ارادش قویتر شده جاهایی ضعف نشون میده اما بخاطر هدفی که داره خودش رو جمع و جور می کنه . مطمئنا سنوا یکی از کاراکترهای محبوب من در دنیای بازی های کامپیوتری هست و خواهد بود.
    از تصاویر تحریره، عکس آنچارتد محمد مراقی رو می پسندم و توضیح پدارم پورامامعلی . استفاده بجا از بخشی از شعر رقص اموات بخوبی که با این صحنه همخوانی بسیار خوبی داره
    ضمنا اولین تصویر بکگراند موبایلتون هم خیلی خوبه . تم تیره ی عکس باعث می شه ایکون های اپلیکیشنها بخوبی دیده بشن فقط اندازه ی تصویر رو لطفا زیرش بنویسید

    پیوست ها :
    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط Zelda ویرایش شد
    ‏SirGhas و ‏JaFa_th از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1396
    نظرها: 48
    تشکر: 72
    تشکرشده: 51
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Zelda
    سلام به تحریریه‌ی زحمت کش بازی مگ. خسته نباشید. مطلب نوآورانه و خیلی خوبی بود. میل به پیشرفت و نوآوری یکی از ویژگیهای این سایته . امیدوارم موفق باشید. من یک تصویر از بازی hellblade رو اپلود می کنم . اگر بدرد خورد استفاده کنید. بنظرم بهترین توضیح برای این تصویر رو خود کاراکتر بازی در همین لحظه به زبان آورده اما برای حسی که از این بازی و نه فقط این کادر می‌گیرم باید بگم که این دختر نماد پشتکار و اراده است. نمونه ی بارز یک قهرمان که بی نقص نیست و اتفاقا مشکلات به مراتب زیادی داره . بیماره، عشقش رو از دست داده، مادرش به بدترین وضع کشته شده و پدرش مثل یک نفرین شده باهاش برخورد کرده اما هیچ کدوم در ارادش تاثیر منفی نداشته، ارادش قویتر شده جاهایی ضعف نشون میده اما بخاطر هدفی که داره خودش رو جمع و جور می کنه . مطمئنا سنوا یکی از کاراکترهای محبوب من در دنیای بازی های کامپیوتری هست و خواهد بود. از تصاویر تحریره، عکس آنچارتد محمد مراقی رو می پسندم و توضیح پدارم پورامامعلی . استفاده بجا از بخشی از شعر رقص اموات بخوبی که با این صحنه همخوانی بسیار خوبی داره ضمنا اولین تصویر بکگراند موبایلتون هم خیلی خوبه . تم تیره ی عکس باعث می شه ایکون های اپلیکیشنها بخوبی دیده بشن فقط اندازه ی تصویر رو لطفا زیرش بنویسید

    ممنون از نظر شما. ما هم تمام تلاش مون اینه که وب سایت بازی مگ رو به یک جای بهتری برای کاربران تبدیل کنیم تا همه از مطالب اون لذت ببرند.
    تصویری و متنی هم که قرار دادید بسیار زیبا بود و انشالله در قسمت بعدی قرار می گیره.
    خوشحالم که از مطلب ما لذت بردید.

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.