نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 24 خرداد 1397
ساعت 15:05

E3 2018: تاریخ انتشار Divinity: Original Sin 2 – Definitive Edition برای کنسول‌ها مشخص شد

0 از 5

بازی Divinity: Original Sin 2 آخر تابستان برای کنسول‌ها روانه بازار خواهد شد

سال گذشته، تیم Larian Studios بازی جدید خود را با نام Divinity: Original Sin 2 برای پلتفورم PC عرضه کردند و موفقیت چشم‌گیری را به دست آورند و توجه مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کنند. با این حال، تا به امروز کاربران کنسولی از تجربه این اثر بی‌نظیر محروم مانده بودند. اگر شما هم جزو این دسته از گیمرها هستید، دیگر لازم نیست تا مدت زیادی را منتظر بمانید، چراکه این اثر RPG اواخر تابستان برای کنسول‌ها روانه بازار خواهد شد.

طی نمایشگاه E3 2018، شرکت Bandai Namco Entertainment رسما اعلام کرد که Divinity: Original Sin 2 – Definitive Edition در تاریخ 9 شهریور برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود. در کنار اعلام تاریخ انتشار، Larian Studios هم اشاره کرد که ورژن Definitive Edition شامل یکسری امکانات ویژه مثل سیستم Journal جدید، قسمت تمرینی جدید، یک زمین مبارزه برای بخش PvP و یک درجه سختی جدید برای بخش داستانی خواهد بود.

کاربران نسخه Xbox One می‌توانند هم‌اکنون از طریق سیستم Xbox Game Preview به تجربه بازی بنشینند. همچنین برای کاربران PC که ورژن اصلی بازی را خریداری کرده باشند، یک آپدیت رایگان منتشر خواهد شد که محتویات نسخه Definitive Edition را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

Divinity: Original Sin 2 هم‌اکنون برای پلتفورم PC در دسترس است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.