نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 04 اسفند 1397
ساعت 00:18

20 نکته که در بازی Far Cry New Dawn باید به آنها توجه کنید مطلب ویژه

نکاتی پر اهمیت در رابطه با Far Cry New Dawn و گروه Highwaymen

4.67 از 5

بازی Far Cry New Dawn فضایی پسا‌ آخرالزمانی را به دنیایی که در شماره‌ی قبلی بازی یعنی Far Cry 5 شاهدش بودیم اضافه می‌کند. با استفاده از نکات و ترفندهایی که در این مقاله وجود دارد شما می‌توانید به راحتی از پس نبرد با اعضای گروه Highwaymen که اکنون کنترل Hope County را به دست گرفته‌اند بر بیایید. همچنین باید به فکر ارتقاء Prosperity باشید که در New Dawn نقشی مانند یک پایگاه اصلی دارد. علاوه بر گل‌هایی صورتی رنگی که در سرتاسر جهان بازی به چشم می‌خورند، چند تغییر جزئی دیگر هم به فرمول اصلی گیم‌پلیِ سری بازی‌های فارکرای افزوده شده است: لول پایگاه‌های یا همان Outpost می‌تواند افزایش یابد، شما باید پایگاه یا Base خودتان را ارتقاء بدهید، همچنین اکنون دشمنانتان در بازی نیز دارای لول‌های مشخصی هستند بنابراین شما قادر در حین درگیری تصمیم به فرار یا شروع تیراندازی بگیرید. راهنمای ترفندهای ابتدایی بازی Far Cry New Dawn تمام نکاتی که برای زنده ماندن در جهان پسا آخرالزمانی بازی باید به آنها توجه کنید را دربر می‌گیرد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

مأموریت Eden’s Fire را هرجه سریع‌تر انجام دهید

far cry new dawn 07

زمانی که کارتان در بازی New Dawn را آغاز می‌کنید، مأموریتی به شما سپرده می‌شود که هدف آن ارتقاء Prosperity یا همان پایگاه عملیاتی بازی به سطح یک (Level 1) است. این مأموریت را نادیده بگیرید. در عوض، مستقیماً به جزیره‌ای بروید که بازی Far Cry 5 در آن به اتمام رسیده بود (شما این جزیره را دقیقا در میانه‌ی نقشه‌ی بازی و در سمت جنوب بخش باریکی که در بالای نقشه وجود دارد پیدا خواهید کرد). زمانی که به آنجا برسید یک مأموریت آسان امّا عجیب و غریب دریافت خواهید کرد که در آن باید کتاب Joseph Seed را پیدا کنید. از راهنمایی‌های رهبر فرقه بهره بگیرید، پس از آن مأموریت Eden’s Fire که به صورت خود به خود بر روی نقشه‌تان علامت‌گذاری می‌شود را انجام دهید. شما با به پایان رساندن این بخش ابتدایی به یک کمان آبی‌رنگ سطح دو (Level 2 Blue Bow) دسترسی پیدا خواهید کرد. این کمان در بخش ابتدایی بازی Far Cry New Dawn و زمانی که با دشمنان خاکستری‌رنگ روبرو می‌شوید عملکردی بسیار قدرتمند از خود نشان خواهد داد.

در پاسگاه‌ها (Outpost) ابتدا آژیر هشدار را از کار بیندازید

far cry new dawn 18

پیش از آن که کاملا در نقش خود فرو بروید و اعضاء گروه Highwaymen را از دم تیغ بگذرانید، این توصیه را تا انتهای بازی از یاد نبرید: زمانی که قصد حمله به یک Outpost را دارید، پیش از هر کاری تمام آژیرهای هشدار را از کار بیندازید. برای پیدا کردن این آژیرها باید به دنبال دکل‌های برقی باشید که در بالایشان نورهای سبز درخشانی به چشم می‌خورد، سپس تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که جعبه‌ای زردرنگ با چراغی سبز که در بخش زیرین جعبه قرار دارد را نابود کنید. در بازی فارکرای نیو داون مادّه‌ی اتانول به اندازه‌ی وزنش برابر با طلا ارزش دارد بنابراین اگر در هنگام تصاحب یک پاسگاه دشمن یا همان Outpost، بدون به صدا درآوردن آزیر خطر تمام دشمنان را از بین ببرید مقدار قابل توجهی اتانول به عنوان پاداش اضافی دریافت خواهید کرد. همچنین اگر پاسگاه را بدون شناسایی شدن توسط دشمنان فتح کنید نیز مجددا همان پاداش را دریافت خواهید کرد. هرچند لازم به ذکر این نکته است که شناسایی نشدن از نابود کردن تمام زنگ‌های خطر دشوارتر است.

باید با ارتقاء Prosperity به قابلیت فست ترول (Fast Travel) دسترسی پیدا کنید

far cry new dawn 05

قابلیت جابجایی سریع یا همان فست ترَول (Fast Travel) چیزی است که همه ما گیمرها در بازی‌هایمان به آن نیاز خواهیم داشت امّا در بازی Far Cry New Dawn این قابلیت به صورت خود به خود در اختیارتان قرار نخواهد گرفت. قابلیت فست ترول با ارتقاء بخشی از Prosperity’s Expedition باز می‌شود. با وجود آن که شما همیشه می‌توانید به پایگاه اصلی Prosperity فست ترول کنید، امّا برای آن که بتوانید به پاسگاه‌هایی که به تازگی فتح کرده‌اید سفر کنید باید بخش Expedition را نیز ارتقاء دهید، پس از آن با یک ارتقاء دیگر می‌توانید به تمام نقاطی که بر روی نقشه کشف کرده‌اید سفر کنید. به منظور دسترسی به این سطح از Prosperity که یکی از کاربردی‌ترین‌ها در بازی است، شما به 200 اتانول نیاز خواهید داشت، پس اگر به پیاده‌روی علاقه‌ی چندانی ندارید بهتر است از همان ابتدای بازی به ذخیره کردن اتانول فکر کنید.

هرچه سریع‌تر پرک مربوط به دوربین دوچشمی تاکتیکی (Tactical Binoculars) را به دست بیاورید

far cry new dawn 01

بهترین روش برای به دست آوردن اتانول در بازی Far Cry New Dawn، آزادسازی پاسگاه‌ها یا Outpostهای دشمن است. از طرف دیگر، اتانول منبعی است که برای ارتقاء Prosperity به آن نیاز خواهید داشت. از آنجایی که برای فتح هر پاسگاه شما باید: 1- تمام افراد گروه Highwayman که در پاسگاه مورد نظر حضور دارند را از بین ببرید، 2- همچنین در صورتی که در حین انجام عملیات توسط دشمن شناسایی نشوید و آزیر هشدار بخاطر حضور شما به صدا درآورده نشود مقداری پاداش اضافی (اتانول) دریافت خواهید کرد؛ پس بهتر از پیش از یورش به یک پاسگاه از جایگاه کشیک و محل عبور و مرور هر عضو Highwayman که ممکن است در پاسگاه حضور داشته باشد باخبر باشید تا توسط آنها شناسایی یا حتی کشته نشوید. برای فتح یک Outpost به بهترین شکل ممکن، استفاده از پرک (Perk) مربوط به دوربین دوچشمی ضروری است. زمانی که با استفاده از دوربین پاسگاه را بررسی می‌کنید، تمام دشمنان و آژیرهای هشدار به صورت خود به خود علامت‌گذاری می‌شوند، علاوه برآن می‌توانید مسیرههایی از میان آنها نیز برای خود مشخص کنید. همچنین این پرک شما را از شر این که مراقب سلامتی تیمبر (Timber سگ شما در بازی) باشید و در میان نبرد به ناله‌های او گوش دهید خلاص می‌کند.

آسیب ناشی از سقوط از ارتفاع را جدی بگیرید

far cry new dawn 16

اگر تنها یک نکته در میان ترفندهای این مقاله وجود داشته باشد که باید آن را حتما در بازی رعایت کنید این است که: آسیبی که بر اثر سقوط به شخصیت شما وارد می‌شود به هیچ وجه شوخی بردار نیست. اگر در بخش‌های ابتدایی بازی از جایی سقوط کردید، باید خودتان را برای از دست دادن بخش بزرگی از نوار سلامت یا حتی یک مرگ مستقیم آماده کنید. پس اگر شما یک گیمر تنبل و کم‌حوصله هستید و دوست دارید برای رسیدن به مقصد از مینبرها استفاده کنید و یا این که از گشت و گذار در محیط بازی لذت می‌برید، حتما قابلیت‌های (پرک) Grapple و Skydiver را فعال کنید. استفاده از هرکدام از این توانایی‌ها، دمیج (Damage) که بر اثر سقوط از جایی به شخصیت بازی وارد می‌شود را کاهش می‌دهند، و پاهای شخصیت بازی نیز به جانتان دعا خواهند کرد.

هرکدام از افرادتان در Guns for Hire می‌توانند راننده‌ی شخصی شما نیز باشند

far cry new dawn 17

آیا در حین بازی کاری فوری پیش آمده و یا اصلاً هوس کردید کمی چای برای خودتان درست کنید امّا در عین حال باید برای رسیدن به نقطه‌ای دورافتاده در نقشه برای حدود پنج دقیقه به طور مداوم رانندگی کنید؟ یکی از افرادتان در Guns for Hire را برای مأمور رانندگی تا رسیدن به مقصد بکنید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک وسیله‌ی نقلیه‌ی مناسب پیدا کنید، مکان مقصد خود را بر روی نقشه علامت‌گذاری کرده تا مسیر آبی‌رنگ نشان داده شود و در انتها بر روی صندلی شاگرد بنشینید. دوستتان تمام مسیر را برایتان رانندگی خواهد کرد، در این حالت شما می‌توانید کمی استراحت کنید و یا اگر گرسنه هستید چیزی بخورید. اگر در این که کدام یک از افراد Gun for Hire را انتخاب کنید مردد هستید، بهتر است راهنمای بهترین افراد Guns for Hire در بازی Far Cry New Dawn که به زودی بر روی وبسایت بازی‌مگ قرار خواهد گرفت را مطالعه نمایید. این راهنما به شما کمک خواهد کرد که با توجه به سبک بازیتان و موقعیتی که در آن قرار دارید بهترین فرد یا حتی حیوان را از میان ارتش خود که Guns for Hire نام دارد انتخاب نمایید.

با شخصیت‌های فرعی غیردشمن برای دریافت مأموریت و آگاهی از مناطق قابل بررسی صحبت کنید

far cry new dawn 14

زمانی که در جهان بازی به گشت و گذار می‌پردازید، شخصیت‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در بالای سرشان دارای علامت الماس و علامت تعجب آبی‌رنگ هستند. گپ و گفت کوتاهی با آنها داشته باشید تا در انتها جهت مکانی که ارزش بررسی دارد را به شما نشان بدهند.

برای شکار کردن وقت بگذارید، ارزشش را دارد

far cry new dawn 11

شما به صورت کلّی در بازی Far Cry 5، نیاز چندانی به شکار کردن نداشتید. این بخش از بازی درواقع یک ویژگی انتخابی بود که در بازی از اهمیت چندانی برخوردار نبود. هرچند، در New Dawn شکار کردن مزایایی به همراه دارد. از پوست حیوانات می‌توان برای تبادل با متریال‌های ساخت و ساز، اسلحه و حتی وسیله‌ی نقلیه استفاده کرد. در حالت عادی شما به ازای هر پوست متریال بیشتری دریافت خواهید کرد تا آنکه خود آن متریال را در یک محیط پیدا کنید. هر زمان که یک حیوان را مشاهده کردید، بهتر است برای شکار کردنش تلاش کنید. برای تبادل پوست با متریال باید به میزکار (Workbench) در Prosperity مراجعه کنید.  

اگر قصد شکار حیوانات غول پیکر را دارید از شخصیت The Judge کمک بگیرید

far cry new dawn 10

The Judge آدمی نیرومند، بی سروصدا و مخفی‌کار است امّا از قرار معلوم حیوانات به خوبی با اخت می‌شوند. تا زمانی که The Judge حداقل 15 نفر از اعضاء گروه Highwaymen را کشته باشد، حیوانات به شما حمله نخواهند کرد مگر آنکه ابتدا شما به آنها حمله کنید. پس زمانی که قصد دارید حیوانات غول پیکر (Monstrous Animals) را در بازی شکار کنید و منابع کمیاب آنها را به دست بیاورید، می‌توانید در مکان موردنظر بمب‌هایی به کار بگذارید و پیش از آن که وارد درگیری شوید خودتان را آماده‌ی نبرد کنید. این روش در بخش‌های ابتدایی بازی و زمانی که هنوز قدرت چندانی ندارید بسیار کارآمد خواهد بود. همچنین تأثیری که رام کردن جاج بر روی حیوانات می‌گذارد در مأموریت‌های مختلفی که طی آنها باید از پس خرس‌ها، گرگ‌ها و یا ولورین‌ها بر بیایید به شما کمک خواهد کرد. همچنین زمانی که در طبیعت وحشی بازی مشغول جستجو برای علامت یک مأموریت هستید و جاج را در کنار خود داشته باشید، احتمال این که درگیر کمین یک جانور شوید نیز کاهش خواهد یافت.

زمانی که به شکار می‌روید همیشه همراه خودتان طعمه داشته باشید

far cry new dawn 02

جستجو در طبیعت وحشی بازی و کمین کردن در آن به منظور پیدا کردن یک شیر کوهی (Cougar)، گرگ (Wolf) یا گراز (Boar) ممکن است به کاری خسته‌کننده تبدیل شود. امّا اگر در هنگام شکار مقداری طعمه با خود داشته باشد (برای تهیه‌ی طعمه به مقداری گوشت و یوکا یا Yucca نیاز دارید که به شکل گیاهی نارنجی‌رنگ در بازی است) و آن را در محل قرار دهید، قطعاً ظرف مدت چند ثانیه، یک حیوان وحشی اطراف شما ظاهر خواهد شد. همچنین اگر جانوری که به طرف طعمه کشیده شده است را بکشید، برای طعمه‌های بعدی که باید بسازید نیز گوشت به دسن خواهید آورد، بدین ترتیب می‌توانید روند شکار حیوانات گوشتخوار را ادامه دهید.

اگر دیدید که حیوانی مشغول حمل چیزی در دهانش است، با حفظ فاصله به تعقیبش بپردازید

far cry new dawn 03

در بازی Far Cry New Dawn حیوانات دارای آشیانه هستند. این آشیانه‌ها در بازی چیزی فراتر از یک ظرافت تکنیکی که توسط سازندگان ایجاد شده هستند. در درون هر آشیانه و لانه، این احتمال وجود دارد یک شما آیتم‌های قابل لوت و یا حتی در برخی موارد یک اسلحه پپید کنید، امّا پیدا کردن این اشیاء ممکن است کمی دشوار باشد. پس اگر هنگام گردش در محیط بازی دیدید که یک سگ وحشی یا شیر کوهی چیزی را در دهانش حمل می‌کند، به جای کشتن حیوان او را از فاصله‌ای امن تعقیب کرده تا مستقیما به لانه‌اش برسید.

انجام دادن چالش‌های یکی از راه‌های به دست آوردن امتیازات مخصوص خرید پرک‌ها است

far cry new dawn 09

در بازی Far Cry Bew Dawn یکی راه‌های اصلی به دست آوردن امتیاز برای خریدن پرک‌ها، پیدا کردن گنج یا همان انجام مأموریت‌های Treasure Hunt است. با پیدا کردن هر گنج سه امتیاز به شما داده می‌شود تا با استفاده از آنها بتوانید یک پرک (Perk) بخرید و از توانایی جدیدی استفاده کنید. امتیازات پرک (Perk Points) به شما اجازه می‌دهند توانایی‌های خاصی را در بازی Far Cry New Dawn بخرید، امّا اگر تمام مأموریت‌های گنج‌یابی را تمام کرده باشید شاید در تأمین امتیاز پرک هم به مشکل بخورید. در این حالت برای انجام دادن چالش‌ها (Challenges)، در منوی اصلی به بخش Challenges بروید. این چالش‌ها طیف متنوعی از وظایف، از کشتن 5 عضو گروه Highwaymen تا پیدا کردن تمام پخش‌کننده‌های موسیقی در بازی را شامل می‌شوند. همچنین در این بخش از منوی بازی شما می‌توانید ببینید که با انجام هرکدام از چالش‌ها چند امتیاز پرک به دست خواهید آورد. برای آن که چند چالش نه چندان سخت بازی را به صورت خود به خود و با پیشروی در بازی انجام دهید بهتر است دائماً سلاح‌هایی که با استفاده از آنها دشمنان را می‌کشید عوض کرده و همچنین به طور متناوب از افراد مختلفی از اعضاء ارتش Gun for Hire در کنار خودتان استفاده کنید. لازم به ذکر است که با نجات دادن گروگان‌ها از ون‌های حمل زندانیان هم یک امتیاز پرک دریافت خواهید کرد.

با انجام مأموریت‌های Treasure Hunt در بازی درآمد کسب کنید

far cry new dawn 15

برای پیدا کردن گنج و انجام مأموریت‌های Treasure Hunt در بازی Far Cry New Dawn لازم است تمام مهارت‌های خودتان را به کار بگیرید چون با به پایان رساندن این مأموریت‌ها چیزی فراتر از منابع به دست خواهید آورد؛ با پیدا کردن هر گنج 45 کردیت (Credit) یا همان ارز مجازی بازی را به صورت رایگان کسب خواهید کرد. توصیه می‌کنیم این پول را برای لباس‌ (هرچقدر هم که از یک لباس خوشتان بیاید) خرج نکنید. در عوض، تمام این پول را ذخیره کنید، تا بتوانید از آنها برای خرید اسلحه‌های رده‌ی برتر استفاده کنید. با 400 تا 600 کردیت می‌توانید هر سلاحی از تفنگ کمری گرفته تا سلاح آتش‌افروز Unicorn را بخرید. پس در هنگام خرج کردن کردیت‌هایتان دقت کنید!

با انجام مأموریت‌های Expedition صفحه مدار به دست خواهید آورد که باید از آنها برای ساخت بهترین اسلحه‌ها استفاده کنید

far cry new dawn 06

در بازی Far Cry New Dawn، آیتمی به نام Circuit Board یا همان صفحه مدار خودمان وجود دارد که می‌توان گفت کمیاب‌ترین متریال در بازی محسوب می‌شود. برای به دست آوردن این آیتم باید مأموریت‌های Expedition را انجام دهید. با انجام دادن Expeditionها بر روی درجه سختی Tier 1، می‌توانید 15 Circuit Board به دست بیاورید. یک راه دیگر برای تأمین Circuit Board کشتن Monstrous Bison یا Monstrous Cougar و کندن پوست آنهاست، از این طریق می‌توانید 10 Circuit Board به دست بیاورید.

اگر قصد دارید بازی را با مخفی‌کاری پیش ببرید و یا از جستجو برای جمع کردن متریال بیزارید تیمبر (Timber) بهترین همراه برای شماست

far cry new dawn 19

ساخت و ساز یا همان Crafting یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی Far Cry New Dawn است، پس بهتر است شما هر چیزی که بر سر راهتان قرار می‌گیرد اعم از یک گیاه، تجهیزات و جعبه‌ی آیتم‌ها را لوت کنید. بهتر است برای جستجوی آیتم‌ها و لوت کردن زمان بگذارید و برای این کار از تیمبر کمک بگیرید. تیمب یکی از حیواناتی است که از طریق منوی Guns for Hire می‌توانید او را با خود همراه سازید. تیمبر متریال‌های مخصوص ساخت و ساز را علامت‌گذاری کرده و برایتان پیدا می‌کند و با این کار از دشواری و یکنواختی جستجو برای متریال می‌کاهد. تیمبر همچنین تمام دشمنان و زنگ‌های خطر را نیز علامت‌گذاری می‌کند. این ویژگیِ تیمبر، زمانی که شما قصد دارید یک پاسگاه دشمن را بدون شناسایی شدن و لو رفتن فتح کنید بسیار کارآمد خواهد بود. گذشته از اینها، مهم‌ترین نکته در ارتباط با تیمبر این است که او بسیار دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد!

برای به دست آوردن آیتم‌های مختلف به صورت رایگان از Ubisoft Club استفاده کنید

far cry new dawn 08

اگر شما عضوی از Ubisoft Club هستید، تنها با ثبت نام کردن در آن و خرج کردن سکه‌هایی که با بازی کردن عناوین این کمپانی کسب کرده‌اید می‌توانید آیتم‌های فراوانی را به طور رایگان به دست بیاورید. به منوی اصلی بازی بروید و با انتخاب گزینه‌ی Ubisoft Club آیتم‌هایی که می‌توانید کسب کنید را ببینید. در بازی Far Cry New Dawn شما می‌توانید یک شاتگان زردرنگ به نام Sin Eater 2 را از طریق اوبی‌سافت کلاب کسب کنید، البته به شرطی که قبلا بازی Far Cry 5 را به اتمام رسانده باشید. از آیتم‌های دیگر می‌توان به لباس Rook در Far Cry 5 (به صورت رایگان)، یک مجموعه‌ی بقا (Survival Pack) در صورتی که عضو خبرنامه‌ی اوبی‌سافت شده باشید، تبادل مقداری سکه با یک خودرو (این سکه‌ها را با پیشروی در بازی به دست می‌آورید) و همچنین یک بیل با درجه‌ی کمیابی به رنگ آبی در ازای سکه.

شما می‌توانید با استفاده از منوی سریع سلاح‌ها نوع مهمات و نوع تیراندازی خود را تغییر دهید

far cry new dawn 04

اگر در تنظیم کردن نحوه‌ی شلیک سلاحتان (تک تیر، متناوب و رگبار) مشکل دارید و مسلسل شما تنها به یکی از این چند حالت تیر شلیک می‌کند جایی برای نگرانی وجود ندارد. با استفاده از منوی سریع اسلحه‌ها که به شکل یک دایره است به روی سلاح مورد نظرتان بروید و با فشار دادن دکمه‌های R2/RT نحوه‌س شلیک سلاح خود را تغییر دهید. با فشار دادن R1/RB نوع مهماتتان نیز تغییر خواهد کرد. پس اگر با دشمنانی سرکوب‌گر و با زره سنگین طرف هستید بهتر است از تیرهای سوراخ‌کننده‌ی زره (Piercing) یا تیرهای انفجاری (Explosive) استفاده کنید.

پیش از آنکه وارد یک درگیری بشوید دارو و انواع پرتابه‌ها را بسازید

far cry new dawn 20

شما به صورت مستقیم و با استفاده از منوی سریع اسلحه‌ها می‌توانید انواع پرتابه‌ها مانند نارنجک و مولوتوف، و همچنین انواع آیتم‌های افزایش سلامت یا Medkit را بسازید. انجام این کار نسبتاً راحت است اما اگر در حین یک درگیری بخواهید برای آن وقت صرف کنید ممکن است کمی دردسر برای خودتان ایجاد نمایید. پیش از عازم شدن به یک مأموریت، اقدام برای فتح یک پاسگاه دشمن یا حتی وارد منطقه‌ای که تحت اشغال گروه Highwaymen است، تجهیزات خود را بررسی کرده و مطمئن شوید که از مدکیت‌ها و انواع پرتابه‌های مهم به تعداد کافی برخوردارید.

پرک‌هایی که هر چع زودتر باید آنها را باز کنید

far cry new dawn 12

در بازی فراکرای نیو داون به طور کلّی 30 پرک وجود دارد، برخی از آنها را با خرج کردن امتیاز پرک بیشتر می‌توان ارتقا داد. تمام پرک‌های بازی از اهمّیت برابری برخوردار نیستند. در ادامه فهرستی از پرک‌ها را مشاهده خواهید کرد در ابتدای کار بیشتر از بقیه به دردتان می‌خورند. در جلوی هر پرک، توانایی خاصی که به شما می‌دهد مشخص شده است:

  • Grapple: به شما این امکان را می‌دهد که از نقاط خاصی برای بالا رفتن از موانع و صخره‌ها استفاه کنید. داشتن این پرک برای انجام مأموریت‌های اصلی بازی ضروری است.
  • Skydiver: این پرک لباس بالدار (Wingsuit) را در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • Repair Torch: این ابزار وسایل نقلیه را تعمیر می‌کند امّا مهم‌تر از آن، می‌تواند قفل صندوقچه‌ها را بشکند.
  • Covert: این پرک میزان مخفی‌کاری شما را افزایش و سروصدایتان را نیز کاهش می‌دهد.
  • Advanced Takedowns: این پرک به شما اجازه می‌دهد دشمنان رده دوم را با مخفی‌کاری از پای دربیاورید.
  • Expert Takedowns: این پرک به شما اجازه می‌دهد دشمنان رده سوم را با مخفی‌کاری از پای دربیاورید.
  • Well-Armed: این پرک فضای مورد نیاز برای اسلحه‌ی سوم را در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • Heavily Armed: این پرک فضای مورد نیاز برای اسلحه‌ی چهارم را در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • More Medkits: این پرک تعداد جعبه‌های سلامتی که می‌توانید با خود حمل کنید را افزایش می‌دهد (بعدا می‌توان لول آن را افزایش داد).
  • More Light Ammo: ظرفیّت حمل مهمات سبک را افزایش می‌دهد.
  • More Heavy Ammo: ظرفیّت حمل مهمات سنگین را افزایش می‌دهد.

رده‌ی سلاح‌ها اهمیت بسیاری دارد

far cry new dawn 13

پیش از این اشاراتی درباره‌ی رده‌ی (Rank) سلاح‌ها داشتیم، اکنون باید بگوییم این رده‌بندی‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند. رده‌بندی سلاح‌های بازی به 4 محدوده تقسیم می‌شود: رده یک، دو، سه و Elite. واضح است که شما برای شرکت در درگیری‌ها باید از تجهیزات مناسب برخوردار باشید. شما قطعاً می‌توانید دشمنان رده دوم را با سلاح‌های رده اول از پای دربیاورید، تنها زمان بیشتری باید صرف این کار بکنید. امّا زمانی در مقابل دشمنان رده سوم قرار می‌گیرید چکار باید بکنید؟ خب بهتر است خودتان هم از تجهیزات رده سوم و یا حتی Elite استفاده کنید. به همین دلیل، پیشنهاد می‌شود از همان ابتدای بازی به فکر ارتقاء میزکار (Workbench) خود به لول سوم باشید. با استفاده از این روش می‌توانید متریال خود را به شکل رده سوم و Elite ذخیره کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.