نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 17 بهمن 1397
ساعت 18:00

سریال The Walking Dead برای فصل دهم تمدید شد

شورانر The Walking Dead با انتشار تیزری از تمدید سریال برای فصل دهم خبر داد.

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ «آنجلا کَنگ»، شورانر سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) با انتشار تیزری کوتاه از تمدید این سریال برای فصل دهم خبر داد. انتشار خبر تمدید سریال برای فصل دهم، در حالی منتشر می‌شود که پخش نیمه دوم از فصل نهم سریال قرار است از ۲۱ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۰ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) در شبکه ای ام سی (AMC) آغاز شود. در قسمت‌های باقی مانده از این فصل، بینندگان شاهد ورود گروه جدیدی از دشمنان به نام نجواگران (The Whisperers) به سریال خواهند بود که رهبری آن‌ها برعهده شخصیتی به نام آلفا با هنرنمایی «سامانتا مورتون» (Samantha Morton) است. در حال حاضر شبکه ای‌ ام‌ سی جزییاتی از فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر نکرده اما با توجه به تیزر، به نظر می‌رسد که نجواگران همچنان دشمنان اصلی گروه‌های بازمانده سریال خواهند بود و به مراتب نقش پررنگ‌تری را ایفا خواهند کرد. در ادامه شما می‌توانید این تیزر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

خلاصه رسمی از نیمه دوم فصل نهم سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» (The Walking Dead) به شرح زیر است؛

در نیمه دوم از فصل نهم سریال مردگان متحرک، تمامی گروه‌های قدیمی و جدید بازمانده همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با تاثیرات وقایعی هستند که در شش سال گذشته روی داده است. از زمان ناپدید شدن ریک، بسیاری از شخصیت‌های سریال نسبت به یکدیگر و حتی تعدادی نسبت به خودشان، غریبه شده‌اند و چهره دیگری به خود گرفته‌اند. در این بین، تنها چیزی که تمامی اعضا بر سر آن هم عقیده هستند، این است خطر جدیدی در کمین آنان نشسته است. آن‌ها به زودی خواهند فهمید که دنیایی که پیش رویشان قرار دارد، آن طوری که فکر می‌کردند، عمل نمی‌کند.

راه و روش‌ها و قوانین مخصوص گروه برای بقا، دیگر ایمنی آن‌ها را ضمانت نمی‌کند؛ یک خطر کاملا جدید جلوی راه آنان سبز شده و اعضای گروه به زودی خواهند فهمید که هیچ شباهتی به تهدید‌ها و دشمنان قبلی ندارد. اعضای گروه به زودی درباره چیز‌هایی که می‌بینند، دچار شک و تردید می‌شوند؛ چرا که چیز‌هایی که به ظاهر در این دنیای پسا آخرالزمانی عادی به نظر می‌رسند، در باطن ممکن است خطرناک‌تر و ترسناک‌تر از قبل باشند.

«اندرو لینکلن» ستاره مجموعه مردگان محترک در اوایل فصل نهم از سریال جدا شد، با این همکاری او را به مجموعه به کلی پایان نیافته است؛ چندی پیش مشخص شد که وی قرار است در سه گانه سینمایی براساس دنیای The Walking Dead هنرنمایی کند. این فیلم‌ها که توسط «اسکات ام. گیمپل» ساخته می‌شوند، قرار است که ادامه داستان شخصیت‌ ریک گرایمز را به تصویر بکشند و گوشه‌های جدیدی از دنیای اخرالزمانی سریال را نشان دهند. در غیاب اندرو لینکلن، ستاره‌های دیگر سریال نظیر «نورمن ریداس»، «دانای گوریرا»، «ملیسا مک براید»، «آلانا مسترسون»، «جاش مک درمیت»، «کریستین سراتوس»، «ست گیلیام»، «راس مارکواند»، «آستین آمیلیو»، «تام پین»، «زندار برکلی»، «کاری پیتون» و «جفری دین مورگن» همچنان به ایفای نقش‌های قبلی خود می‌پردازند. گفتنی است که از جمله بازیگرانی جدیدی که قرار شده از نیمه دوم فصل نهم به سریال اضافه شوند، می‌توان به «رایان هرست» در نقش شخصیت بتا و «سامانتا مورتون» در نقش شخصیت آلفا از اعضای گروه نجواگران، در کنار «لورن ریدالف» در نقش شخصیت کامیک بوکی به نام کانی، «النور ماتسورا» در نقش شخصیت یومیکو و «دن فوگلر» در نقشی نامشخص اشاره کرد.

سریال The Walking Dead که براساس یک مجموعه کامیک بوک نوشته شده توسط «رابرت کرکمن» نوشته و توسط Image Comics منتشر شده، داستان ماه‌ها و سال‌ها بعد از یک آخرالزمان زامبی محور را بیان می‌کند که شامل گروهی از بازماندگان می‌شود که در حال جستجو برای پیدا کردن یک خانه امن و مان هستند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.