نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 07 دی 1398
ساعت 14:00

رینولدز کار روی Deadpool 3 با همکاری مارول استودیوز را تایید کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ رایان رینولدز، به صورت رسمی ساخته شدن فیلم ددپول 3 با همکاری مارول را تایید کرده است.

شخصیت «Deadpool» اصالتا ریشه در کامیک‌بوک‌های مارول دارد و بیشتر در مجموعه X-Men دیده شده است. با در نظر گرفتن اینکه تا قبل از تصاحب بخش بزرگی از شرکت فاکس توسط دیزنی، سری فیلم‌های ابرقهرمانی اقتباسی از این کاراکتر توسط فاکس ساخته می‌شد، پس از تصاحب دیزنی نگرانی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه دیزنی احتمالا به دنبال ساخت این سری نخواهد رفت. گفتنی است که سری فیلم‌های ددپول با درجه سنی بزرگسال ساخته می‌شوند، شاخه‌ای که دیزنی و مارول از خود به صورت سنتی علاقه‌ای برای فیلم‌سازی در آن حوزه نشان نداده‌اند.

با توجه به صحبت‌های تازه رایان رینولدز، ستاره سری فیلم‌های ددپول و بازیگر این نقش، به نظر می‌رسد که نگرانی طرفداران حالا به صورت کامل از بین رفته است. رینولدز در مصاحبه اخیرش، تایید کرده که تیم سابق این مجموعه فیلم‌ها، همین حالا مشغول همکاری با Marvel Studios برای فیلم سوم هستند. گفتنی است که دو فیلم اول ددپول، هر کدام فروشی بالای ۷۰۰ میلیون دلار را تجربه کردند که نشان از محبوبیت این شخصیت در نزد هواداران دارد. رینولدز در این زمینه گفت:

بله ما همین حالا هم همراه با کل تیم روی این فیلم [ددپول ۳] کار می‌کنیم. ما حالا در مارول استودیوز هستیم که مثل تجمیع ناگهانی یک لیگ بزرگ شده است. کمی دیوانه‌کننده است پس بله، ما روی این فیلم کار می‌کنیم.

دو فیلم اول ددپول، در دنیای جداگانه‌ای از سایر فیلم‌های ابرقهرمانی مارول قرار داشت، و برای همین مشخص نیست که فیلم جدید با همکاری مارول استودیوز، آیا در دنیای سینمایی مارول (MCU) قرار می‌گیرد، و یا اینکه به صورت مستقل اکران خواهد شد. همچنین باید دید که بار محتوایی درجه سنی بزرگسال نیز در فیلم سوم وجود خواهد داشت یا خیر. در این رابطه، البته پل ورنیک از نویسندگان سری، مدتی پیش اشاره داشت که مارول اجازه ساخت این فیلم با درجه سنی بزرگسال را داده است.

فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول، «بلک ویدو (Black Widow)» است که برای اکران در ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۹۹) برنامه‌ریزی شده است؛ گفتنی است که اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در نقش بلک ویدو / بیوه سیاه، ستاره اصلی این فیلم خواهد بود. پس از اکران این فیلم، دیزنی اولین مجموعه سریالی MCU در پلتفرم Disney+ یعنی The Falcon and the Winter Solider را پخش خواهد کرد که قرار است در قالب شش قسمت عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.