نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 14 بهمن 1398
ساعت 14:00

برنامه ساخت اقتباس سینمایی جدیدی از Silent Hill وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ Christophe Gans اخیرا گفته که پروژه ساخت فیلم‌های سینمایی جدیدی از Silent Hill و Fatal Frame دارد.

Christophe Gans کارگردان اولین فیلم اقتباسی از مجموعه بازی‌های ژانر وحشت - بقا یعنی Silent Hill که در سال ۲۰۰۶ اکران شد، ظاهرا برنامه بازگشت به این مجموعه و شهر اسرارآمیز سایلنت هیل را دارد. این کارگردان فرانسوی که این اظهارات را در مصاحبه اخیرش گفته، به برنامه برای ساخت یک پروژه سینمایی دیگر در ژانر وحشت که ریشه آن به دنیای بازی‌های ویدیویی بر می‌گردد یعنی Fatal Frame (که در ژاپن به Project Zero مشهور است) هم اشاره کرده است.

من دو پروژه سینمایی جدید در ژانر وحشت دارم که قرار است همراه با Victor Hadida (تهیه‌کننده) ساخته شوند. یکی از این فیلم‌ها، اقتباسی از بازی ویدیویی Project Zero است؛ فیلمی که قرار است در ژاپن دنبال شود و من مخصوصا نمی‌خواستم که فیلم از ریشه ژاپنی بازی که در یک خانه شبح‌زده ژاپنی اتفاق می‌افتد دور شود.

ما همچنین در حال کار روی یک اقتباس جدیدی سینمایی از بازی‌های ویدیویی Silent Hill هم هستیم. این پروژه البته همیشه پیرامون یک شهر کوچک اسرارآمیز و مسخ شده آمریکایی بوده، و فکر می‌کنم که وقت ساخت یک فیلم جدید برای آن فرا رسیده است.

تا پیش از این، دو فیلم اقتباسی از سری Silent Hill ساخته و اکران شده است. با این حال در صورت ساخته شدن یک فیلم از Fatal Frame، این اولین اقتباس سینمایی این سری محسوب خواهد شد. لازم به ذکر است که هر دو فیلم Silent Hill و Silent Hill - Revelation، در زمان اکران با استقبال چندانی مواجه نبودند و از جانب منتقدین نیز بازخوردهای عمدتا منفی و ضعیفی دریافت کردند. پیرامون فیلم‌های جدید، این دو پروژه ظاهرا مراحل پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارند و هنوز اطلاعات بیشتری درباره داستان یا تاریخ اکران آن منتشر نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.