نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 اسفند 1398
ساعت 18:00

اکران فیلم‌های Black Widow و Furious 9 به تعویق نمی‌افتند

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ علیرغم تعویق اکران چند فیلم سینمایی بزرگ به خاطر نگرانی از ویروس کرونا، ظاهرا فیلم‌های Black Widow و Furious 9 طبق اعلام قبلی اکران خواهند شد.

به تازگی فاش شد که فیلم بعدی James Bond یعنی No Time to Die به خاطر نگرانی‌های رو به افزایش ناشی از شیوع ویروس کرونا، قرار است به جای آوریل در اواخر سال ۲۰۲۰ و نوامبر به روی پرده سینماها برود. با در نظر گرفتن شرایط کنونی، سوال‌هایی وجود دارد که آیا این اتفاق به سرنوشت برخی دیگر از فیلم‌های سینمایی بزرگ و با موعد اکران نزدیک نیز تبدیل می‌شود یا خیر. در این رابطه، فیلم سینمایی بعدی دنیای سینمایی مارول یعنی بیوه سیاه/Black Widow قرار است کم‌تر از دو ماه دیگر یعنی در ۱ می (۱۲ اردیبهشت ۹۹) و نهمین فیلم از مجموعه سریع و خشمگین یعنی Fast 9 هم در ۲۲ می (۲ خرداد ۹۹) اکران سراسری خود را شروع کنند. پیرامون این دو فیلم، گزارش ددلاین تایید می‌کند که دیزنی و یونیورسال فعلا تغییری در برنامه اکران این دو فیلم، به خاطر نگرانی از گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا ایجاد نمی‌کنند.

گزارش ددلاین اشاره می‌کند که شایعاتی از احتمال تعویق فیلم بیوه سیاه به ۶ نوامبر هم وجود داشته که البته این پنجره زمانی، قبلا برای یک فیلم دیگر مارول یعنی The Eternals کنار گذاشته شده و تغییر زمان اکران بیوه سیاه، باعث تعویق افتادن The Eternals و اکران سال ۲۰۲۱ آن می‌شود. با در نظر گرفتن شرایط کلی، دیزنی ظاهرا مایل است تا اکران فیلم‌های بزرگ خود را طبق برنامه قبلی پیش ببرد. در همین رابطه، وارنر بروس نیز قصد دارد بدون تغییر برنامه، فیلم‌های Scoob! (اکران ۱۵ می - ۲۶ اردیبهشت ۹۹) و Wonder Woman 1984  (اکران ۵ ژوئن - ۱۶ خرداد) را در موعد مشخص شده دنبال کند. فیلم SpongeBob: Sponge on the Run پارامونت نیز بدون تاخیر در ۲۲ می (۲ خرداد ۹۹) اکران می‌شود.

باید در نظر داشت که با توجه به آهنگ رشد فعلی شیوع ویروس کرونا در کشورهای غربی و آمریکا، ممکن است در ادامه باعث تغییر نظر کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی و به تعویق افتادن اکران فیلم‌های بزرگ شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.