نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 اسفند 1398
ساعت 15:00

ظاهرا کریستین بیل نقش ضدقهرمان فیلم Thor 4 را بازی می‌کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ با توجه به صحبت‌های بازیگر نقش والکری در Thor: Ragnarok، کریستین بیل نقش ضدقهرمان اصلی فیلم Thor: Love and Thunder را بازی خواهد کرد.

تسا تامپسون بازیگر نقش والکری در دو فیلم Thor: Ragnarok و Avengers: Endgame، اخیرا در مصاحبه‌ای تایید کرده که شایعات همکاری کریستین بیل در پروژه Thor 4 درست بوده است. او در این زمینه گفت:

کریستین بیل قرار است نقش ضدقهرمان فیلم ما را بازی کند، که این واقعا فوق‌العاده خواهد بود. من متن فیلمنامه را خوانده‌ام و نمی‌توانم چیز زیادی بگویم. پیام‌های زیاد و جالبی میان ناتالی [پورتمن] و من رد و بدل می‌شود و فیلمبرداری جذابی در پیش داریم. تایکا [وایتیتی] نویسندگی و کارگردانی فیلم را برعهده دارد. چهره‌های آشنا و برخی چهره‌های جدید هم به جمع ما اضافه می‌شوند.

تامپسون البته به ماهیت نقش ضدقهرمان فیلم Thor Love and Thunder که توسط بیل ایفا می‌شود اشاره‌ای نکرده است، ولی پیرامون نقش خود یعنی والکری گفته که این شخصیت در ادامه وقایع Avengers: Endgame، به عنوان فرمانروای مردم آزگارد در فیلم جدید حضور دارد و هم ملکه و هم پادشاه مردم آزگارد خواهد بود. او همچنین مجددا به حضور ناتالی پورتمن هم در فیلم بعدی ثور اشاره کرده است.

کریستین بیل، یکی از بازیگران انگلیسی شناخته‌شده هالیوود است که طرفداران اقتباس‌های کامیک بوکی، بیش از هر چیز او را به خاطر ایفای نقش بتمن در سه‌گانه کریستوفر نولان می‌شناسند. او در مجموع نقش‌های زیادی را از آن زمان تاکنون بازی کرده و آخرین کار او به عنوان یکی از ستارگان فیلم Ford v Ferarri، کاندید جایزه اسکار نیز شده بود.

فیلم چهارم ثور در دنیای سینمایی مارول، با عنوان Thor Love and Thunder معرفی شده و قرار است توسط کارگردان فیلم Thor: Ragnarok یعنی تایکا وایتیتی ساخته شود. فیلمبرداری این فیلم طبق اعلام قبلی در تابستان ۲۰۲۰ شروع می‌شود و قرار است در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ نیز اکران شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.