نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 خرداد 1399
ساعت 18:00

کارگردان اپیزود پایلوت سریال The Last of Us شبکه HBO فاش شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ یک گزارش فاش می‌کند که قسمت پایلوت سریال موردانتظار The Last of Us حالا کارگردان خود را پیدا کرده است.

نیل دراکمن از خالقان اصلی سری بازی‌های بسیار محبوب و شدیدا تحسین‌شده The Last of Us، مدتی پیش رسما اعلام کرد که با همکاری شبکه تلویزیونی HBO، یک اقتباس تلویزیونی در قالب سریال از این بازی ساخته خواهد شد. در آن زمان تایید شد که این سریال با مشارکت خود دراکمن و همچنین Craig Mazin که پیش از این خصوصا به خاطر ساخت مینی‌سریال تحسین‌شده چرنوبیل شناخته می‌شد، کار ساخت سریال The Last of Us را برعهده دارند و حتی موسیقی متن سریال نیز توسط گوستاوو سانتایولالا، که همین نقش را در بازی‌های ویدیویی سری هم برعهده داشته تولید می‌شود.

Johan Renck به تازگی در یک مصاحبه تایید کرده که وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت این سریال بر عهده او خواهد بود. به گفته Renck، او ممکن است اپیزودهای بیشتری را هم کارگردانی کند ولی درحال حاضر، حداقل ساخت اپیزود پایلوت سریال توسط او انجام می‌شود. لازم به ذکر است که Renck در تولید سریال تحسین‌شده چرنوبیل، همکاری نزدیکی با Craig Mazin داشت و کارگردانی همه قسمت‌های آن مینی‌سریال را برعهده داشت. در قسمت دیگری از مصاحبه، Renck پیرامون خلق کاراکترهای سریال گفت که او تقریبا به صورت هفتگی با Mazin و نیل دراکمن ارتباط دارد تا شخصیت‌پردازی مناسبی صورت بیرد. به گفته او، این سریال داستان واقعا متفاوتی به نسبت روایت وقایع شناخته شده مثل چرنوبیل دارد.

سریال لست آو آس، اولین محصول استودیو PlayStation Productions است که در سال گذشته و به منظور وارد کردن دنیاهای داستانی بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن، به دیگر رسانه‌ها تشکیل شده است. هنوز تاریخ مشخصی برای شروع پخش سریال اعلام نشده است، با این حال انتظار می‌رود که پس از عرضه بازی مورد انتظار The Last of Us 2 در اواخر خرداد، اطلاعات بیشتری درباره سریال منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.