نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 آبان 1399
ساعت 18:00

نتفلیکس برنامه ساخت سریال بر اساس سری Assassin’s Creed را دارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ گزارش جدید فاش می‌کند که یوبی‌سافت و نتفلیکس، برای تولید سریال‌های تلویزیونی براساس سری Assassin’s Creed به توافق رسیدند.

سری بازی‌های Assassin’s Creed، حالا بیش از یک دهه است که پرچمدار اصلی در بین فرنچایزهای شرکت یوبی‌سافت است و محبوبیت بسیار بالایی هم در میان طرفداران دارد. محصولات مربوط به این فرنچایز، البته محدود به بازی‌های ویدیویی نیست و تا به حال سری کامیک‌بوک، انیمیشن، فیلم و ... براساس دنیای داستانی Assassin’s Creed طراحی و عرضه شده است. پیرامون همین موضوع، اخیرا فاش شده که این سری قرار است در فرمتی تازه، و حالا به صورت سریال تلویزیونی راه خود را به پلتفرم نتفلیکس باز کند.

براساس گزارش جدید ددلاین، شرکت یوبی‌سافت اخیرا به توافقی با کمپانی نتفلیکس رسیده تا سری Assassin’s Creed یک بار دیگر شانس خود را در بین محصولات لایواکشن، و البته این بار در قالب سریال تلویزیونی امتحان کند. در این رابطه، مشخص نشده که نتفلیکس از کدام خط داستانی موجود یا جدید برای تولید این سریال استفاده می‌کند، با این حال به این موضوع اشاره شده که قرارداد شامل تولید محصولات بیشتری از نوع سریال انیمیشنی و حتی سریال‌های لایواکشن بعدی نیز می‌شود.

این گزارش، البته به این موضوع نیز اشاره نکرده که طرفداران در چه زمانی می‌توانند منتظر پخش سریال باشند؛ با این وجود براساس بررسی ددلاین، نتفلیکس در حال حاضر مشغول پیدا کردن شورانر برای تشکیل تیم ساخت سریال است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که انتشار این سریال در سال آینده میلادی بعید باشد، و احتمالا سال 2022 موعد زمانی مناسب‌تری خواهد بود.

جدای از خبر تولید سریال تلویزیونی، سری اساسینز کرید به زودی شاهد انتشار بازی بزرگ بعدی خودش خواهد بود؛ بر این اساس بازی Assassin’s Creed Valhalla در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PC و Stadia منتشر می‌شود. بازیکنان PS5 نیز همزمان با لانچ اولیه این کنسول در 12 نوامبر (22 آبان) امکان تجربه بازی در این پلتفرم را نیز دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.