نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 02:40

E3 2018: تریلر جدید و تاریخ عرضه بازی NBA Live 19 منتشر شد

0 از 5

در جریان رویداد EA Play 2018 در E3 2018، تریلر تاریخ عرضه از بازی بسکتبال NBA Live 19 به نمایش درآمد.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ امشب در جریان رویداد برگزاری رویداد اختصاصی EA Play 2018 در E3 2018، الکترونیک آرتز رسما از جدیدترین بازی بسکتبال استودیو EA Sports رونمایی کرد. این بازی که NBA Live 19 نام خواهد داشت، از ویژگی‌های جدیدی نسبت به بازی نسخه قبلی برخوردار خواهد بود که از جمله آن‌ها، می‌توان به رقص‌های جدید، حرکت‌های بدنی جدید، سفارشی‌سازی بازیکنان (player customization) و اضافه شدن تعدادی ضربات جدید به بازی اشاره کرد. براساس این گزارش، به این ترتیب ما شاهد بازگشت بخش ساخت بازیکن و همچنین یک بخش داستانی تک نفره به نام The One به NBA Live 19 نیز خواهیم بود.

پیرامون بخش تک‌نفره بازی هنوز اطلاعات چندانی منتشر نشده و در این زمینه باید منتظر خبرهای تکمیلی در آینده نزدیک باشیم. طبق وعده الکترونیک آرتز، بازی NBA Live 19 قرار است در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی و تاریخ عرضه بازی را که در این کنفرانس به نمایش درآمد را مشاهده کنید.

 

 

در تریلر معرفی بازی، شاهد حضور ستارگانی همچون Steph Curry، Paul George و Joel Embiid هستیم که البته تمرکز خاصی هم روی باشگاه Philadelphia 76ers در ویدیو به چشم می‌خورد. در این زمینه، آهنگ پس‌زمینه تریلر یا "trust the process" مدت‌هاست که به گوش طرفداران این تیم آشنا است. در این تریلر همچنین شاهد یک بازیکن سفارشی‌سازی شده و ساختگی در تیم Philadelphia 76ers نیز هستیم که با Allen Iverson از جرزی بازی می‌کند. هنوز مشخص نیست که دقیقا تصویر کدام ستاره قرار است بر روی کاور بازی نقش ببندد.

همان طور که اشاره شد، الکترونیک آرتز و EA Sports جدیدترین عنوان از سری بسکتبال حرفه‌ای خود یعنی NBA Live 19 را در تاریخ ۱۶ شهریور برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.