نویسنده: محمد مراقی دوشنبه، 21 خرداد 1397
ساعت 02:43

E3 2018: از بازی Dying Light 2 رونمایی شد + نمایش گیم‌پلی

4 از 5

بازی Dying Light 2 در کنفرانس مایکروسافت به مناسبت E3 2018 به طور کامل رونمایی شد و بخشی از گیم‌پلی بازی هم به نمایش درآمد.

یکی از بازی‌های موفق زامبی‌محور در نسل هشتم بدون شک بازی Dying Light بود که از نظر داستانی، تجربه بسیار به یاد ماندنی و جذابی را به ارمغان آورد. از مدتی پیش شایعاتی در رابطه با رونمایی دنباله رسمی این بازی در همایش بزرگ E3 2018 به گوش می‌رسیدند که در نهایت امشب تمامی آن شایعات به واقعیت تبدیل شدند و بازی Dying Light 2 به طور رسمی رونمایی شد. Dying Light 2 یک اثر زامبی‌محور آخرالزمانی است که از زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و دارای المان‌های پارکور و استفاده از سلاح‌های مختلف سرد و گرم در گیم‌پلی خود است. سازندگان بازی نوید یک گیم‌پلی وسیع با آزادی عمل بسیار زیاد را به بازیکنان داده‌اند. به طوری که بسیاری از واکنش‌هایمان در بازی و تعامل‌هایی که در موقعیت‌های مختلف با محیط پیرامون برقرار می‌کنیم، در پیشبرد بازی تاثیرگذار خواهند بود. 

علاوه بر تریلر معرفی بازی Dying Light 2، بخشی از گیم‌پلی بازی هم به نمایش درآمد تا طرفداران را کاملا با سبک و سیاق دنباله این بازی محبوب آشنا کند. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی معرفی بازی و همچنین نمایش گیم‌پلی Dying Light 2 را مشاهده کنید.

 تریلر معرفی بازی Dying Light 2

گیم‌پلی بازی Dying Light 2

محمد مراقی | E3 2018 | 10/06/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.