نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 09 آبان 1397
ساعت 09:00

بازی Just Cause 4 گلد شد

4 از 5

اسکوئر انیکس و اولانچ، به تازگی اعلام کردند که فرایند ساخت بازی Just Cause 4 به پایان رسیده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Avalanche به عنوان سازنده و Square Enix به عنوان ناشر بازی موردانتظار Just Cause 4، به تازگی اعلام کردند که روند ساخت این بازی به پایان رسیده و این نرم‌افزار اصطلاحا «گلد» شده است. با در نظر گرفتن پایان فرایند ساخت این بازی، نسخه اولیه و پایدار Just Cause 4، بیش از یک ماه زودتر از زمان عرضه رسمی بازی در اختیار Square Enix است تا زمان فرا رسیدن موعد عرضه، بازی را در نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی در جهان توزیع کند. استودیو اولانچ نیز از حالا تا روز عرضه بازی، همچنان روی بازی کار می‌کند تا مشکلات و باگ‌های احتمالی باقی مانده را از طریق آماده کردن «آپدیت روز اول» رفع کند. حساب رسمی توییتری بازی، در ارتباط با این خبر چنین نوشته است.

ما به شدت خوشحال هستیم تا اعلام کنیم که بازی Just Cause 4 برای عرضه سراسری خود در تاریخ ۴ دسامبر گلد شده است. تبریک به استودیو Avalanche Sweden برای کار شگفت انگیزی که در خلق دنیای این بازی (Solís) و ساختن جاه‌طلبانه‌ترین ماجراجویی «ریکو» از ابتدا تاکنون انجام دادند.

پیرامون این بازی، برخی تحلیلگران احتمال می‌دادند که امکان اعلام تاخیر و عقب افتادن عرضه برای این بازی وجود داشته باشد؛ البته این نه به معنی نمایش‌های بازی، بلکه به خاطر بازه زمانی انتشار در اواخر این سال میلادی است. به شکل سنتی هر سال و در این فصل از سال، وجود برنامه‌های زمانی و جداول عرضه بسیار شلوغ بازی‌ها همواره باعث شده تا ناشران برای برخی عناوین از ترفند تعویق در عرضه استفاده کنند. از همین رو و با در نظر گرفتن ماهیت ماجراجویی و جهان‌باز بودن Just Cause 4 و وجود رقبایی قدرتمند، این احتمال برای این بازی مطرح شده بود؛ احتمالی که حالا و با توجه به خبر گلد شدن بازی منتفی می‌شود، و می‌توان کاملا به عرضه آن در تاریخ مقرر مطمئن بود.

بازی «جاست کاز 4» قرار است در روز ۴ دسامبر (۱۳ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.