نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 آذر 1397
ساعت 15:00

تصاویر هنری جدیدی به مناسبت عرضه بازی Darksiders III منتشر شد

0 از 5

استودیو گان فایر گیمز به مناسبت عرضه بازی Darksiders III، تصاویر مفهومی و هنری جدیدی از ساخته خود منتشر کرد.

همزمان با عرضه نسخه بعدی از سری hack ‘n slash پرطرفدار دارک سایدرز یعنی Darksiders III برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، استودیو گان فایر گیمز (Gunfire Games) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تصاویر مفهومی و هنری جدید از ساخته خود منتشر کرده است که تا به طرفداران اطلاعات کوتاه درباره نحوه ساخت نسخه سوم از سری توسط تیم توسعه دهنده بدهد. از جمله این تصاویر می‌توان به تصویر مربوط به ظاهر‌های متفاوت از شخصیت اصلی بازی یعنی فیوری در کنار تعدادی از تصاویر مربوط به Seven Deadly Sins که بازیکنان در ماجراجویی خود با آن‌ها رو‌به‌رو خواهند شد، اشاره کرد. گان فایر گیمز همچنین مجموعه‌ای از تصاویر پس زمینه رایگان جهت استفاده در دستگاه‌های موبایل، منتشر کرده است که شما برای دریافت آن‌ها می‌توانید به این لینک بروید. در ادامه شما می‌توانید تصاویر هنری و مفهومی بازی Darksiders III را مشاهده نمایید:

بازی Darksiders III هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این بازی در نقد و بررسی وبسایت بازی‌مگ به قلم محمدرضا حیدری توانست نمره ۷.۵ از ۱۰ را دریافت کند. خلاصه‌ای از این نقد و بررسی به شرح زیر است:

Darksiders III یک دنباله‌ی امیدوار کننده برای سری Darksiders است. اگر بخواهیم مشکلات فراوان موجود در داستان بازی را فراموش کنیم، تجربه‌ای کلاسیک، چالش‌برانگیز و لذت‌بخش در انتظارمان خواهد بود که قطعاً می‌تواند حس هیجان را به طرفداران عناوین H&S اهدا کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.