نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 10 آذر 1397
ساعت 13:00

رونمایی از چند پروژه سری Diablo در سال ۲۰۱۹

0 از 5

بنا به اطلاعیه جدید بلیزارد، طرفداران در سال ۲۰۱۹ نمایش‌های جدیدی از بازی‌های مختلف سری Diablo خواهند دید.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها انتظار طرفداران برای معرفی یک بازی جدید از سری Diablo، کمپانی Blizzard در جریان رویداد اخیر بلیزکان 2018 اقدام به رونمایی از بازی موبایلی Diablo Immortal کرد که با ناامیدی گسترده و بازتاب‌های بسیار منفی طرفداران مواجه شد. این شرکت در ادامه سعی کرد با ذکر اینکه آن بازی، تنها پروژه از سری Diablo نیست فضا را کمی آرام‌تر کند و این حقیقت، که بلیزارد درواقع چندین پروژه مرتبط با Diablo را در دست ساخت دارد.

به تازگی یکی از اعضای تیم‌های توسعه سری Diablo، اطلاعیه‌ای در انجمن رسمی بلیزارد منتشر کرده که می‌تواند جزئیات اولیه‌ای از این بازی‌ها را در اختیار بگذارد. بر این اساس، این کمپانی چندین پروژه Diablo را در دست ساخت دارد که قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از همه آن‌ها رونمایی شود. شما در ادامه متن این اطلاعیه را مطالعه می‌کنید:

ما هنوز هم مشغول مطالعه بازخوردهای شما هستیم و بحث‌های داخل تیمی ما هم در این موارد ادامه دارد. ما برنامه‌های خیلی زیادی برای سری Diablo داریم که از طریق دنبال کردن چند پروژه مرتبط پیگیری می‌شوند. این پروژه‌ها هم قرار است در طول سال آینده رونمایی شوند. ما واقعا مشتاقیم که درباره این پروژه‌ها جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذاریم، ولی باید مدتی دیگر هم صبر کنید چون مایل هستیم به جای صحبت از آن‌ها، این پروژه‌ها را به نمایش بگذاریم. این هم نیاز به گذاشتن وقت بیشتری دارد تا به تجربه مطلوب شما نزدیک شود، ولی برای حالا، ما بیش از هر زمان دیگری متعهد شدیم تا یک تجربه عالی و موردانتظار Diablo را ارائه کنیم، تجربه‌ای که طرفداران به آن افتخار کنند.

همان‌طور که اشاره شد، بعد از ماجرای ناامید شدن طرفداران بعد از چند سال انتظار بابت معرفی یک بازی موبایلی از سری Diablo، بلیزارد روشن کرده بود که این سری همچنان برای آن‌ها مهم است، و چندین بازی دیگر هم در این سری در دست ساخت قرار دارند. چیزی که مشخص نبود، این بود که بازی‌ها دقیقا چه زمانی معرفی می‌شوند که طبق این بیانیه، طرفداران باید چند ماه دیگر نیز برای این رونمایی‌ها صبر پیشه کنند. در این رابطه هم طبیعتا موردانتظارترین خواسته طرفداران، رونمایی از بازی Diablo 4 است و باید دید که آیا اصلا این بازی، یکی از همین چند پروژه بلیزارد هست یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.