نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 04 دی 1397
ساعت 21:00

نت‌فلیکس از وضعیت سریال ویچر بسیار خشنود است

0 از 5

احتمال ساخته شدن فصل دوم سریال ویچر شبکه‌ی نت‌فلیکس وجود دارد

Casey Walsh، سردبیر سایت Geeks WorldWide اعلام کرده که شبکه‌ی نت‌فلیکس از وضعیت سریال The Witcher که در دست ساخت است بسیار خشنود بوده و احتمالاً قبل یا به فاصله‌ی کوتاهی پس از پخش فصل اول، قصد تمدید آن را برای چندین فصل دیگر خواهد داشت.

ظاهراً نت‌فلیکس از وضع The Witcher خیلی راضیست و احتمالاً قبل از عرضه‌ی فصل اول، اجازه‌ی ساخت دنباله‌ی آن را نیز بدهد؛ این یعنی برنامه‌ی [هنری] کویل پر است و این گواهیست بر این‌که او نقش سوپرمن را واگذار کرده است.

این خبر هنوز تأیید نشده اما با توجه به گزارشات قبلی آقای والش درباره‌ی فیلم‌ها و سریال‌های DC که درست از آب درآمده بودند و با توجه به این‌که آقای کویل، بازیگر نقش گرالت، در دنیای سینمایی DC نقش سوپمن را ایفا کرده بود، می‌توان تا حدودی به آن اطمینان داشت.

سریال ویچر نت‌فلیکس با اقتباس از داستان‌های آندره ساپکوسکی در حال تولید است. فصل اول آن هشت قسمتی خواهد بود و توسط Alik Sakharov از Games of Thrones و Rome، آقای Alex Garcia Lopez از Daredevil و Fear The Walking Dead و خانم Charlotte Brändström از Colony و The Disappearance کارگردانی می‌شود و تهیه‌کنندگی آن بر دوش Lauren Schmidt Hissrich است.

زمان پخش این سریال هنوز اعلام نشده، برای دنبال کردن آخرین اخبار مربوط به سریال ویچر همراه بازی‌مگ باشید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.