نویسنده: میلاد شجری جمعه، 21 دی 1397
ساعت 08:00

همکاری بانجی و اکتیویژن بر سر Destiny پایان یافت

0 از 5

استودیو بانجی در خبری از پایان همکاری خود با کمپانی اکتیویژن بر سر فرانچایز Destiny خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو بانجی (Bungie) از گرفتن حق نشر سری بازی‌های محبوب Destiny از کمپانی اکتیویژن (Activision) خبر داد. این خبر پایانی بر همکاری ۱۰ ساله که در سال ۲۰۱۰ میلادی ثبت شد، خواهد بود که طی آن شرکت اکتیویژن به کمک استودیو توسعه دهنده سابق بازی Halo برای انتشار اولین پروژه‌اش، بعد از اینکه توانست استقلال خود را بعد از جدایی از شرکت مایکروسافت به دست آورد، آمد.

طبق پست منتشر شده در وبسایت رسمی بانجی، روند انتقال حق نشر بازی Destiny از کمپانی اکتیویژن به استودیو بانجی هم‌اکنون به صورت رسمی آغاز شده است. در این میان، هنوز جزییاتی از پیامد‌های فوری این موضوع روی بازی Destiny 2 منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد توسعه محتویات آینده این بازی که پیش‌تر معرفی شدند، ادامه خواهد یافت. همچنین نسخه رایانه‌های شخصی بازی که از پلتفرم اختصاصی Battle.net شرکت‌های اکتیویژن و بلیزارد استفاده می‌کند، طبق بیانیه منتشر شده از سوی بلیزارد؛ همچنان از پشتیبانی کامل روی این پلتفرم برخوردار خواهد بود و قرار نیست هیچگونه اختلالی در سرور‌های بازی یا تجربه بازیکنان ایجاد شود.

کمپانی اکتیویژن در بیانیه‌ای افزود:

امروز، ما از برنامه‌های استودیو بانجی برای به دست گرفتن تمامی مسئولیت‌ها و حق انتشار کامل فرانچایز Destiny خبر می‌دهیم. از این به بعد، بانجی حق امتیاز کامل و توسعه این فرانچایز را در اختیار خواهد داشت و اکتیویژن نیز تمرکز خود را روی IP‌ها و دیگر پروژه‌های خود خواهد گذاشت. اکتیویژن و بانجی متعهد شده‌اند تا روند انتقال فرانچایز Destiny را به نرمی و بدون دردسر انجام دهند و در این میان، به همکاری نزدیک خود با یکدیگر از طرف جامعه بازیکنان Destiny در سراسر جهان نیز ادامه خواهند داد.

استودیو بانجی نیز بیانیه‌ای در خصوص این پایان همکاری منتشر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

با عرضه گسترش دهنده Forsaken، ما در استودیو بانجی یاد گرفتیم تا به چیز‌هایی که باور داریم بازیکنان از یک تجربه فوق‌العاده بازی Destiny می‌خواهند، گوش دهیم و متکی شویم. مطمئنا محتویات بیشتری از Forsaken در راه هستند؛ ما به عرضه محتویات مختلف براساس برنامه‌های پیش‌تر معرفی شده Destiny ادامه خواهیم داد و بی‌صبرانه منتظریم تا تجربه‌های فصلی بیشتری در ماه‌های آینده منتشر و همچنین، جامعه بازیکنانمان را با معرفی‌های هیجان‌انگیز در ارتباط با آینده هیجان‌زده و شگفت‌زده کنیم.

از پشتیبانی و حمایت مداوم شما بسیار سپاس‌ گزاریم. بدون شک بخش بزرگی از موفقیت ما [استودیو بانجی] که به هیچ وجه هم جزئی نیست، مدیون جامعه فوق‌العاده‌ای از بازیکنان است که به دنیا‌های ما با روشنایی و زندگی زینت بخشیده‌اند. ما از این موضوع آگاه هستیم که انتشار مستقل بازی کاری آسان نخواهد بود؛‌ چیز‌هایی زیادی برای یادگیری، همزمان با رشد بانجی به عنوان یک استودیو جهانی و مستقل، وجود دارند اما ما موقعیت‌ها و پتانسیل‌های بی‌شماری در Destiny می‌بینیم. همچنین می‌دانیم که ماجراجویی‌های جدیدی در دنیای‌هایی جدید که پر از رمز و راز، ماجراجویی و امید هستند، منتظرمان است و امیدواریم شما نیز در گشت و گذار این دنیا‌ها به ما بپیوندید.

در انتها شما می‌توانید دیدگاه‌های خود را درباره این جدایی در بخش نظرات وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.