نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 بهمن 1397
ساعت 09:00

تیزر جدید Sekiro: Shadows Die Twice با محوریت یکی از غول‌های بازی

0 از 5

در تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی بازی Sekiro: Shadows Die Twice، از یکی از غول‌های این بازی رونمایی شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو فرام‌سافتور، به تازگی یک تیزر کوتاه از بازی Sekiro: Shadows Die Twice به اشتراک گذاشته، که در آن یکی از غول‌های این بازی با نام «Oniwa» دیده می‌شود.

به طور کلی، هر کسی که تاکنون یکی از عناوین انتشار یافته توسط FromSoftware را در طول یک دهه اخیر تجربه کرده باشد، به خوبی از هنر این استودیو برای ساخت باس فایت‌های فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جذاب آگاهی دارد. در ادامه همین استعداد مشخص، به نظر می‌رسد که بازی بعدی آن‌ها یعنی Sekiro: Shadows Die Twice نیز از همین الگو پیروی می‌کند. این با در نظر گرفتن جدیدترین باس رونمایی شده از بازی است که بازیکنان پس از عرضه بازی و در تجربه بخشی از گیم‌پلی آن باید با این باس مواجه شوند. شما در ادامه توییت اخیر از حساب رسمی بازی و همچنین این تیزر را مشاهده می‌کنید.

تا وقتی که نفس می‌کشم، شما نمی‌توانید عبور کنید.

 

با توجه به این توییت، باس جدیدا معرفی شده بازی Gyoubu Masataka Oniwa نام دارد که هم خودش و هم اسب او بسیار غول‌پیکر هستند. Oniwa در واقع یک سوارکار با اسبی بسیار بزرگ و زره‌پوش است. همچنین خود Oniwa نیز از سر تا پا مجهز به زره‌پوش است و با در نظر گرفتن طراحی جالب شخصیت و همچنین وضعیت بازیکن برای مبارزه، به نظر می‌رسد که این بخش یکی از باس فایت‌های بسیار جذاب در طول بازی باشد. به صورت مشخص، قطعا این غول تنها یکی از بسیاری غول‌های دیگر موجود در Sekiro است؛ به این ترتیب اگر این بازی فقط اندکی از الگوهای مبارزاتی و باس فایت‌های عناوین قبلی فرام‌سافتور مانند Dark Souls و Bloodborne را به ارث برده باشد، این گونه بخش‌ها در بازی قطعا از نقاط قوت و برجستگی‌های اصلی گیم‌پلی خواهد بود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice قرار است در روز ۲۲ مارس (۲ فروردین ۹۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.