نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 23 اسفند 1397
ساعت 18:00

تعهد سازندگان بازی Anthem به بهبود وضعیت آن

سازندگان بازی Anthem به بهبود وضعیت آن متعهداند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ برخلاف انتظار سازندگان بازی Anthem، پس از عرضه‌ی این عنوان، با بازخورد خوبی از سوی بازیکنان روبرو نشدند؛ مشکلات متعدد نظیر کرش کنسول، عللی بودند که نارضایتی بازیکنان را به همراه داشتند، تا جایی که برخی از آنان خواستار بازگشت پولشان شدند. برای بهبود وضعیت، استودیوی «بایوور» (BioWare) تلاش کرد تا با انتشار آپدیتی، به مشکلات این عنوان پایان دهد؛ آپدیت 1.0.3، حاصل تلاش اعضای این استودیو بود، گرچه در زمان انتشار این آپدیت، سازندگان اعلام کردند که پس از نصب، بازیکنان همچنان با مشکلاتی در بازی روبرو خواهند بود که با انتشار آپدیت دیگری، به برطرفسازی باقی مشکلات خواهند پرداخت.

«جسی اندرسون» (Jesse Anderson) به عنوان مدیر روابط عمومی استودیوی بایوور، اخیراً به بازیکنان اطیمنان داد که آن‌ها بطور مستمر در حال کار برروی بازی و اعمال نظرات و بازخورد کاربران هستند و در تلاش‌اند تا این عنوان به بهترین شکل ممکن بهبود یابد؛ اندرسون اعلام کرد:

در مورد بازخوردها، ما تغییرات زیادی را براساس نظرات کاربران اعمال کردیم. دوست ندارید که در هر سفر، نیازی به Forge داشته باشید؟ ما این توانایی را در Fort Tarsis فعال کردیم. از دراپ لوت در Strongholds گلایه کردید، آن را براساس نظر شما تغییر دادیم.

در مورد بازخوردهای شما پیرامون مشکلات لوت، تیم سازنده در حال کار برروی آن است و در روزهای آینده، اطلاعاتی را با شما به اشتراک خواهند گذاشت؛ می‌دانیم که دوست دارید بدانید که زمان این اطلاع رسانی کی خواهد بود؟ اما جوابی برای آن ندارم. ما هیچ بازخوردی را از جانب بازیکنان نادیده نمی‌گیریم، فقط بعضی اوغات، بعضی چیزها نیاز به زمان بیشتری جهت اعمال دارند. نمی‌خواهیم زمانی فرا برسد که بگوییم قابلیت انجام کاری را نداریم یا آنکه پاسخ اشتباهی را به شما بدهیم. همانطور که Chad Robertson در یکی از توییت‌های خود اعلام کرد، ما هم از مشکلاتی که در مورد لوت بوجود آمده است، ناراحتیم.

بدانید که من تمام بازخوردهای شما را به تیم سازنده منتقل می‌کنم، آن‌ها از مشکلات آگاه‌اند و بدنبال برطرف سازیشان هستند.

آیا کار زیادی جهت برطرف سازی مشکلات بازی Anthem در پیش روی ما است؟ بله و تیم سازنده خود را متعهد می‌داند که وضعیت آن را بهبود داده و محتوای جدیدی را منتشر کند.

تیم ما به تمام بازخوردهای شما گوش می‌دهد و می‌داند که بدنبال مشاهده چه چیزهایی در این بازی هستید. می‌دانم که خواستار انتشار سریع‌تر آپدیت‌ها هستید، اما چنین چیزهایی نیاز به مدت زمانی جهت بررسی عملکردشان دارند.

از طرفداران صبور خود متشکریم.

عنوان Anthem در تاریخ 22 فوریه برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار گرفت.

فرشاد | اخبار | 14/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.