نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 29 اسفند 1397
ساعت 11:00

کیسی هادسون جزئیاتی را در مورد مشکلات بازی Anthem ارائه کرد

کیسی هادسون جزئیاتی را در مورد آینده‌ی بازی Anthem ارائه کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمان عرضه‌ی بازی Anthem، استودیوی «بایوور» (BioWare) روزهای سختی را پشت سر گذاشته، چراکه با مشکلات و باگ‌های متعدد این عنوان دست و پنجه نرم می‌کرد. اکنون «کیسی هادسون» (Casey Hudson) به عنوان مدیر استودیوی بایوور جزئیاتی را در مورد بازی Anthem به اشتراک گذاشته است. به گفته‌ی هادسون، استودیوی بایوور به تعهدات و پشتیبانی بلند مدت خود از بازی Anthem پایبند خواهد بود، او اعلام کرد:

نسبت به آن چیزی که انتظار داشتیم، عرضه‌ی عنوان Anthem با مشکلات زیادی همراه بود، اما همانطور که انتظار داشتیم، هر بازی آنلاینی به محض عرضه‌ی عمومی، با مشکلاتی روبرو خواهد بود، چراکه ما بررسی‌های متعددی را روی این بازی انجام داده بودیم تا مطمئن شویم در زمان عرضه، مشکلی ایجاد نمی‌شود، ما همچنین آمادگی داشتیم تا در صورت بروز مشکل ناخواسته‌ای، به حل آن بپردازیم.

هادسون در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد که از مشکلات متعدد ایجاد شده برای بازیکنان ناراحت بوده و به جمع آوری بازخوردها و نظرات بازیکنان ادامه خواهند داد تا مشکلات باقی مانده را برطرف نمایند، او اعلام کرد:

ما همچنان به بازخوردهای شما گوش می‌دهیم و بهبودهایی را در زمینه‌ی لوت و سیستم پیشرفت، پایداری بازی و موارد دیگری صورت خواهیم داد. کارهای زیادی در این بازی وجود دارند که باید انجام شوند.

با وجود انتقادات شدیدی که وجود دارد، اما هادسون اعلام کرد که سازندگان عنوان Anthem، به تعهدات بلند مدت خود در مورد این بازی پایبند هستند، او اعلام کرد:

ما به انتقادات گوش می‌دهیم و هر روز به سختی برروی این بازی کار می‌کنیم؛ دنیای عنوان Anthem بطور مداوم در حال تغییر و پیشرفت بوده و در آینده توسط تیم پرشور ما، پشتیبانی خواهد شد.

چیزی که برای ما بسیار مهم است، شما هستید، بازیکنانی که ما را در این سفر همراهی کردند، برای جبران آن، تلاش می‌کنیم که به بهترین شکل به بهبود Anthem بپردازیم.

بازی Anthem هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.

فرشاد | اخبار | 20/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.