نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 17 فروردين 1398
ساعت 09:00

گزارش‌های تازه از Assassin’s Creed بعدی در عصر وایکینگ‌ها

شایعه ساخت Assassin's Creed Kingdom با محوریت عصر وایکینگ‌ها جدی است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از دیده شدن یک ایستر اگ جالب در بازی The Division 2 که در آن عناصری از سری Assassin's Creed در کنار اشاره به کلمه «Valhalla» دیده می‌شد، شایعاتی مبنی بر رخ دادن حوادث بازی بعدی سری اساسینز کرید در دوره اساطیر نوردیک مطرح شد. حالا اما در گزارشی تازه، به نظر چنین احتمالی کاملا جدی است.

اولین بار و پس از پیدا شدن یک ایستر اگ و پوستر تبلیغاتی در بازی The Division 2، که مردی یک «Apple of Eden» در دست داشت و بالای پوستر به کلمه «Valhalla» از اساطیر نورس اشاره شده بود، برخی این احتمال را مطرح کردند که بازی بزرگ بعدی سری Assassin's Creed احتمالا در یک دوره تاریخی مرتبط با اسکاندیناوی جریان خواهد داشت. با این حال براساس پست‌های اخیر جیسون شرایر (Jason Schreier) از وب‌سایت کوتاکو، به نظر می‌رسد که این یک گمانه‌زنی بسیار جدی و احتمالا واقعی است. براساس گزارش جدید، اساسینز کرید بعدی با اسم رمز «Kingdom» درحال ساخت بوده و قرار است در دوره تاریخی مرتبط با «وایکینگ‌ها» روایت شود.

براساس پست جدید جیسون شرایر از وب‌سایت کوتاکو، او از تایید شدن خبر توسط دو منبع داخلی ناشناس خبر داده و به این ترتیب اگر این موضوع درنهایت درست باشد، بازی بعدی سری Assassin's Creed در عصر وایکینگ‌ها دنبال می‌شود. این بازی همچنین برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده و به گفته شرایر، او غیر از تایید دو منبع داخلی، خودش نیز از مدتی قبل‌تر به این حقیقت پی برده بود. شرایر در این زمینه گفته که گرچه مدتی بوده که درباره دوره تاریخی بعدی که در سری Assassin's Creed به تصویر کشیده می‌شود مطلع بود، با این حال او منتظر زمان مناسب برای اسپویل کردن آن مانده بود؛ زمان مناسبی که ظاهرا حالا از طریق یک ایستر اگ در The Division 2 فرا رسیده است. شما در ادامه پوستر یا ایستر اگ مورد اشاره در بازی The Division 2 را مشاهده می‌کنید.

assassins creed kingdom

این گزارش، اخیرا در وب‌سایت کوتاکو نیز منتشر شده و حالا می‌توان صحت خبر را کاملا محتمل دانست؛ با این حال باید گفت که تا زمان تایید رسمی توسط یوبی‌سافت، این موضوع همچنان به شکل یک احتمال قوی و قطعی‌نشده باقی می‌ماند. پیرامون جزئیات خود این بازی، گرچه از پوستر داخل The Division 2 اطلاعات چندانی به دست نمی‌آید، ولی براساس گزارش جدید، Assassin's Creed Kingdom یک بازی در دوره تاریخی «عصر وایکینگ‌ها» بوده که دارای عناصری نظیر کشتی و نبرد دریایی و همچنین خشکی و اسب‌سواری نیز هست. به علاوه غیر از گزارش کوتاکو، یک آرت‌بوک از یک کشتی وایکینگی نیز در وب‌سایت یکی از کارمندان سابق یوبی‌سافت پیدا شده که آن را مرتبط با «Assassin’s Creed Ragnarok» ذکر کرده است. گفتنی است که Ragnarok نیز یک مفهوم از اساطیر نوردیک محسوب می‌شود.

با توجه به مجموع یافته‌ها که همگی هنوز مورد تایید یا تکذیب یوبی‌سافت واقع نشده‌اند، می‌توان گفت که دوره تاریخی «وایکینگ‌ها» برای بازی بعدی سری Assassin's Creed کاملا جدی به نظر می‌رسد. نکته دیگر اما درباره موعد عرضه بازی، با در نظر گرفتن این واقعیت است که در سال ۲۰۱۹ هیچ بازی جدیدی از این سری منتشر نمی‌شود. در این زمینه، شرایر گفته که این بازی برای عرضه سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده، و به این ترتیب مشخص نیست که یوبی‌سافت این پروژه را برای نسل بعدی کنسول‌ها در نظر گرفته یا برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر می‌شود. در هر صورت با در نظر گرفتن سوابق یوبی‌سافت، احتمال عرضه بین نسلی این بازی هم بسیار زیاد است.

آخرین بازی بزرگ سری اساسینز کرید، Assassin’s Creed Odyssey بود که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. در همین زمینه، اخیرا نیز نسخه ریمستر شده بازی سوم با نام Assassin’s Creed 3 Remastered نیز منتشر شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.