نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 05 ارديبهشت 1398
ساعت 23:00

بازی Devil May Cry 5 دیگر محتوای اضافه‌ای دریافت نخواهد کرد

دیگر محتوای اضافه‌ای برای بازی Devil May Cry 5 منتشر نخواهد شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با آنکه از زمان عرضه‌ی بازی Devil May Cry 5، سازندگان آن با بازخوردها و فروش بسیار خوبی روبرو بوده‌اند، اما بنظر می‌رسد که مراحل توسعه‌ی این عنوان به پایان رسیده است! در اوایل ماه جاری (میلادی) شاهد عرضه‌ی اولین بسته الحاقی بازی Devil May Cry 5 به نام Bloody Palace بودیم اما در آن زمان، کمتر کسی فکر می‌کرد که اولین بسته توسعه دهنده، آخرین بسته‌ای خواهد بود که برای این بازی محبوب منتشر می‌شود! چرا که براساس گزارشات، انتظار می‌رفت با بسته‌های الحاقی دیگری نیز روبرو باشیم اما «مت والکر» (Matt Walker) به عنوان تهیه کننده‌ی بازی Devil May Cry 5 از طریق توییتر خود اعلام کرد که این بازی دیگر محتوای اضافه‌ای دریافت نخواهد کرد، مگر آنکه تیم سازنده بتواند مدیران عالی رتبه‌ی کپکام را متقاعد به انجام این کار نماید.

والکر در توییتر خود اعلام کرد:

متاسفانه ما برنامه‌ای جهت اضافه کردن محتوای اضافه‌ای به عنوان Devil May Cry 5 نداریم، دلیل این امر فرانچایز Resident Evil است، موفقیت بازی Resident Evil 2 شرکت کپکام را بر آن داشت که برروی عناوینی بیشتری از این فرانچایز کار کند.

متاسفانه مراحل توسعه‌ی عنوان Devil May Cry 5 به پایان رسیده، من به شخصه تمایل زیادی به مشاهده‌ی حضور شخصیت‌های زن در این بازی داشتم؛ تنها امید ما این است که بتوانیم مدیران شرکت کپکام را متقاعد به ادامه‌ی ساخت بسته‌های الحاقی‌ای برای این بازی نماییم.

بازی Devil May Cry 5 هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است؛ این بازی امتیاز 9 از 10 را در نقد و بررسی بازی‌مگ بدست آورد، مهدی افتخاری در مورد این بازی نوشت:

Devil May Cry 5 یک بازگشت افسانه‌ای برای فرنچایز DMC به حساب می‌آید و همه چیز آن، از گیم پلی سریع و لذت بخش‌اش گرفته تا داستان بی نظیر و تاثیر گذارش، یادآور تجربه‌هایی هستند که سال‌ها پیش از همین سری داشتیم؛ عنوانی که نه فقط طرفداران DMC، بلکه تمامی گیمرها باید تجربه کنند تا متوجه شوند که معنی واقعی هک‌اند اسلش و اکشن ادونچر چیست.

فرشاد | اخبار | 25/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.