نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 16 دی 1398
ساعت 09:00

کارگردان هنری Silent Hill 2 مشغول کار روی یک بازی جدید است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان هنری بازی‌های Silent Hill 2 و Silent Hill 3 گفته که مشغول کار روی پروژه جدیدی است.

ماساهیرو ایتو که در گذشته او را به خاطر کارگردانی هنری بازی‌هایی نظیر Silent Hill 2 و Silent Hill 3 می‌شناسیم، به تازگی در یک پست توییتری فاش کرده که او حالا به عنوان یک عضو اصلی، مشغول کار روی یک پروژه جدید و هنوز فاش‌نشده است؛ عنوانی که به گفته او «امیدوار است کنسل نشود». به گفته ایتو، او هنوز امکان اینکه نام این پروژه را اعلام کند ندارد. شما در ادامه پست اخیر این کارگردان ژاپنی را مشاهده می‌کنید:

من دارم به عنوان یک عضو اصلی تیم، روی یک پروژه کار می‌کنم. امیدوارم این عنوان کنسل نشود.

Masahiro Ito، گرچه بیشتر به عنوان کارگردان بازی‌های دوم و سوم سری سایلنت هیل شناخته می‌شود، ولی او در واقع یکی از اعضای قدیمی تیم توسعه این سری است و او در بازی اول این مجموعه که در سال ۱۹۹۹ منتشر شده بود نیز همکاری داشت. آخرین پروژه این بازیساز ژاپنی، عنوان Metal Gear Survive عرضه سال ۲۰۱۹ بوده است که به عنوان طراح موجودات و مخلوقات بازی با کونامی همکاری داشت. همه عناوین اشاره شده، توسط شرکت کونامی ساخته و منتشر شده‌اند، با این حال در قسمت معرفی کوتاه او در حساب رسمی توییتری، او خود را به عنوان یک طراح آزاد (فریلنسر) معرفی کرده است. گفتنی است این‌گونه بازیسازان معمولا به صورت پاره‌وقت و غیردائم با شرکت‌ها همکاری می‌کنند.

اشاره او به عنوان کارگردان هنری قدیمی در سری سایلنت هیل به اینکه «امیدوار است پروژه جدید کنسل نشود»، بیش از هر چیز ماجرای لغو شدن بازی Silent Hills را به خاطر می‌آورد؛ عنوان جدیدی از این سری که توسط هیدئو کوجیما در دست ساخت بود ولی درنهایت، کونامی تصمیم به لغو پروژه گرفت. با در نظر گرفتن این پیش‌زمینه‌ها، برخی گمانه‌زنی‌ها به احتمال ساخته شدن یک بازی جدید از این سری وحشت-بقا و محبوب اشاره می‌کند که مدت‌هاست خاموش بوده است. البته باید گفت که این موضوع در حد گمانه‌زنی است و ممکن است ایتو به کلی روی بازی متفاوت و غیرمرتبطی کار می‌کند. درنهایت برای انتشار خبرهای رسمی‌تر باید منتظر آینده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.