نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 16 دی 1398
ساعت 14:00

ممکن است تاریخ عرضه بازی Elden Ring فاش شده باشد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فرام‌سافتور، به تازگی در یک کارت کمپین تبلیغاتی به پنجره زمانی عرضه تابستان برای Elden Ring اشاره کرده است.

بازیکنان در سال ۲۰۲۰ بازار بازی‌های ویدیویی، به هیچ عنوان کمبود خاصی از نظر عرضه عناوین بزرگ ندارند و صف انتشار این گونه بازی‌های بزرگ بسیار شلوغ است. یکی از عناوین بزرگی که گمانه‌زنی‌ها از عرضه در همین سال میلادی حکایت دارد بازی Elden Ringَ عنوان بعدی استودیو خوشنام و محبوب FromSoftware است. این بازی که اولین بار در رویداد E3 2019 معرفی شد، قرار است در استایل مجموعه دارک سولز باشد که با همکاری و نویسندگی «جورج آر. آر. مارتین» خالق مجموعه رمان‌های تاریخی-حماسی نغمه یخ و آتش ساخته می‌شود و برای اولین بار در تاریخ فرام‌سافتور، قرار است به صورت بازی جهان‌باز هم باشد. با در نظر گرفتن فهرست بلندبالای آثار خوش‌ساخت و موفق این استودیو، می‌توان از Elden Ringَ به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین صنعت بازی یاد کرد.

همان‌طور که اشاره شد، موعد عرضه این بازی به صورت گمانه‌زنی است چون هنوز هیچ تاریخ عرضه یا حتی پنجره زمانی رسمی توسط فرام‌سافتور برای آن مشخص نشده است. اخیرا اما وب‌سایت رسمی این شرکت، کارت‌های کمپین تبلیغاتی جدیدی را برای سال ۲۰۲۰ در سایت قرار داده که در یک مورد عجیب، به ماه ژوئن (خرداد - تیر ۹۹) به عنوان تاریخ عرضه بازی Elden Ringَ اشاره کرده است. مشخص نیست که این ادعا از جانب فرام‌سافتور یک خطای عادی بوده باشد یا این شرکت به صورت ناخواسته، زودتر از معرفی رسمی اقدام به لیک کردن تاریخ عرضه بازی موردانتظار خود کرده باشد. با این حال در صورتی که این تاریخ صحت داشته باشد، می‌توان به زودی منتظر رونمایی رسمی از تاریخ انتشار بازی بود. تا آن زمان، اما بهتر است همچنان تاریخ عرضه بازی را به صورت نامشخص در نظر گرفت.

elden ring summer 2020 1024x350

آخرین بازی فرام‌سافتور یعنی بازی Sekiro: Shadow Des Twice هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. گفتنی است که این بازی در جریان رویداد The Game Awards 2019 نیز برنده «بهترین بازی سال» شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.