نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 26 دی 1398
ساعت 09:00

استودیو Quantic Dream برای سال ۲۰۲۰ سورپرایزهای زیادی دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ دیوید کیج رئیس استودیو Quantic Dream، وعده داده که طرفداران در سال ۲۰۲۰ منتظر سورپرایزهای زیادی باشند.

استودیو Quantic Dream، به شکل سنتی یکی از تیم‌های بازی‌سازی بود که با شرکت سونی و پلتفرم‌های پلی‌استیشن همکاری نزدیک داشت. این رویه اما در سال ۲۰۱۹ با کمی تغییر مواجه شد و آن‌ها تصمیم به شروع یک همکاری جدید با فروشگاه اپیک گیمز گرفتند. این همکاری نیز شامل آمدن تعدادی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن آن‌ها به فروشگاه اپیک و کاربران رایانه‌های شخصی بود. با در نظر گرفتن اینکه کوانتیک دریم به عنوان یک استودیو بازی‌سازی صاحب‌سبک در زمینه داستان‌گویی محسوب می‌شود، عناوین آن‌ها نیز معمولا طرفداران زیادی دارد. در این رابطه، دیوید کیج رئیس استودیو اخیرا اقدام به تبریک گفتن دیرهنگام سال جدید میلادی کرده و از طرفداران خواسته تا منتظر سرپرایزهای استودیو در سال ۲۰۲۰ باشند. شما در ادامه این پست توییتری را مشاهده می‌کنید.

بله من دیر کردم... ولی خواستم بگویم که سال جدید مبارک باشد! برای شما بهترین آرزوها را در سال ۲۰۲۰ دارم. استودیو ما سال فوق‌العاده‌ای را در ۲۰۱۹ تجربه کرد. سال ۲۰۲۰ حتی هیجان‌انگیزتر نیز خواهد بود. ما امسال برای طرفدارنمان سورپرایزهای خیلی زیادی خواهیم داشت. و در سال ۲۰۲۰ بیش از هر زمان دیگر متحول‌شده (Deviant - اصطلاح در بازی Detroit: Become Human) باشید.

پیرامون سورپرایزهای زیاد، کیج البته جزئیات بیشاری منتشر نکرده ولی با توجه به عرضه کنسول‌های نسل بعد در اواخر سال ۲۰۲۰، می‌توان انتظار داشت که این استودیو اقدام به معرفی بازی بعدی خود برای کنسول‌های جدیدتر کند. پیرامون خود استودیو، کوانتیک دریم در سال گذشته شاهد سرمایه‌گذاری شرکت چینی NetEase بود که مقداری از سهام شرکت را نیز خریداری کرد. این حرکت البته به معنای تصاحب کوانتیک دریم نبود و آن‌ها همچنان به عنوان یک استودیو مستقل محسوب می‌شوند. هرچند پس از این بود که تعدادی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن آن‌ها یعنی Heavy Rain، Beyond Two Souls و Detroit: Become Human به پلتفرم پی‌سی هم راه پیدا کرد.

باید دید که در سال ۲۰۲۰ چه خبرهایی از این استودیو محبوب منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.