نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 11 بهمن 1398
ساعت 16:00

کپ‌کام یک ویژگی اختصاصی نسخه سوییچ Devil May Cry 3 را معرفی کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تهیه‌کننده نسخه سوییچ Devil May Cry 3 که قبلا از ویژگی‌های جدید بازی گفته بود، حالا یک قابلیت تازه دیگر از بازی را فاش کرده است.

با توجه به گزارش قبلی کپ‌کام که خبر از وجود تعدادی ویژگی کاملا منحصر به فرد در نسخه درحال پورت برای نینتندو سوییچ Devil May Cry 3 می‌داد، به تازگی مت واکر تهیه‌کننده این تیم از یک قابلیت جدید دیگر این نسخه پرده‌برداری کرده است. این ویژگی که اتفاقا مورد درخواست طرفداران نیز بوده، به بازیکن اجازه سوییچ و جابجایی میان همه اسلحه‌های آزاد شده را در ماد جدید Freestyle می‌دهد. در نسخه معمولی بازی، بازیکن در نقش دانته تنها مجاز به حمل ۴ اسلحه (دو اسلحه سرد و دو اسحه نوع تیراندازی) در حین مبازرات بود. در این شرایط، بازیکنان برای انتخاب انواع دیگر از سلاح‌ها می‌بایستی بازی را متوقف و با رفتن به بخش تنظیمات و رابط کاری اقدام به اعمال تغییرات مدنظر خود می‌کردند.

براساس توضیحات واکر، سوییچ میان سلاح‌ها از طریق روش سابق یعنی دکمه‌های ZL حالا برای فراخوانی همه سلاح‌های تیراندازی و ZR نیز برای همه سلاح‌های سرد آزاد شده انجام می‌شود. هر دو این موارد شامل منو جدید هم می‌شوند تا انتخاب سلاح‌ها سریع و بدون توقف بازی صورت بگیرد. در هر صورت، این ویژگی‌ها بسیار جالب به نظر می‌رسند و تجربه بهتری را برای بازی ارائه خواهندکرد که برای اولین بار حدود ۱۵ سال پیش منتشر شده بود.

واکر مدتی پیش هم ویژگی دیگری یعنی سوییچ سریع میان استایل‌ها و سبک‌های موجود در بازی را معرفی کرده بود که در نسخه اصلی بازی وجود ندارد. بازی Devil May Cry 3: Dante's Awakening که اولین بار در سال ۲۰۰۵ برای پلی‌استیشن ۲ منتشر شده بود، بازیکن را در نقش «دانته» قهرمان اصلی سری قرار می‌دهد که بایستی نقشه برادر خود یعنی «ویرجیل» را خنثی کند. این بازی از سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های جدید و پی‌سی نیز در دسترس قرار گرفت و نسخه ویژه و با قابلیت‌های کاملا جدید نینتندو سوییچ نیز قرار است در ۲۰ فوریه (۱ اسفند) منتشر شود.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.