نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 13 بهمن 1398
ساعت 20:00

تعداد مشترکین سرویس Nintendo Switch Online از ۱۵ میلیون عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نینتندو اخیرا اعلام کرده که تعداد مشترکین سرویس Nintendo Switch Online حالا از مرز ۱۵ میلیون کاربر عبور کرده است.

شرکت نینتندو حدود یک سال پیش، رسما سرویس اشتراکی و پرمیوم Nintendo Switch Online را راه‌اندازی کرد تا کاربران کنسول نینتندو سوییچ، صرفا فقط با مشترک بودن در آن به ویژگی‌های آنلاین و سرویس‌‌های بیشتر دسترسی داشته باشند. تا قبل از راه‌اندازی این سرویس که مشابه PlayStation Plus سونی و XBox Games with Gold عمل می‌کند، نینتندو همواره خدمات آنلاین پلتفرم‌های خود را به صورت رایگان عرضه می‌کرد. با توجه به این تحول بزرگ، از ابتدا نگرانی‌هایی وجود داشت که ممکن است کاربران نینتندو استقبال خوبی از سرویس نداشته باشند؛ موضوعی که البته هرگز اتفاق نیافتاد و براساس آمارهای جدید، این سرویس حالا بالغ بر ۱۵ میلیون مشترک دارد.

گزارش تازه در این زمینه اولین بار در جریان گزارش مالی اخیر نینتندو منتشر شده است که در آن، فاش شده تعداد مشترکین Nintendo Switch Online از مرز ۱۵ میلیون عبور کرده است. این یک آمار بسیار فوق‌العاده برای سرویسی محسوب می‌شود که کمی بیش از یک سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد. با وجود این آمارها، شونتارو فوروکاوا مدیر نینتندو به این موضوع نیز اشاره داشت که در شرکت نگرانی‌هایی هم پیرامون اینکه کاربران سرویس خود را تمدید نکنند نیز وجود دارد. به گفته او، نینتندو قصد دارد با اضافه کردن ویژگی‌های جدید و ارتقای این سرویس، کاربران را برای تمدید اشتراک خود ترغیب کند. او در این رابطه گفت:

یک مورد دیگری که می‌توانم اشاره کنم، این است که حالا بیش از ۱۵ میلیون مشترک جهانی برای سرویس Nintendo Switch Online وجود دارد و آمارهای فروش آن بخش نیز درصد مشخصی از مجموع فروش دیجیتالی کمپانی را شامل می‌شود. با این حال درحالی که کاربران جدید مرتبا در حال عضویت در سرویس هستند، کاربرانی هم وجود دارند که اقدام به تمدید اشتراک خود نمی‌کنند. ما با ادامه روند ارتقای سرویس و آوردن ویژگی‌های جدیدتر و جالب‌تر به آن، سعی می‌کنیم این سرویس را بیش از پیش جذاب کنیم.

گفتنی است که برای تجربه آنلاین اکثر بازی‌ها در نینتندو سوییچ، به اشتراک فعال Nintendo Switch Online احتیاج است. این سرویس همراه با خود کتابخانه‌ای از بازی‌های کلاسیک NES و SNES را هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.