نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 14 بهمن 1398
ساعت 16:00

ظاهرا دنباله بازی Breath of the Wild امسال منتشر نمی‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش غیررسمی نشان می‌دهد که ممکن است گمانه زنی‌ها از عرضه سال ۲۰۲۰ دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild درست نباشد.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که در سال ۲۰۱۷ برای نینتندو سوییچ عرضه شد، یکی از مهم‌ترین و تحسین‌شده‌ترین عناوین صنعت گیم در یک دهه گذشته بوده است. این بازی هم از نظر فنی و نوآوری و هم از نظر فروش با موفقیت کم سابقه‌ای مواجه بود و با در نظر گرفتن این پیش‌زمینه‌ها، عجیب نیست که بسیاری منتظر خبرهای بیشتر از دنباله این بازی باشند. لازم به ذکر است که نینتندو در جریان رویداد E3 2019 رسما ساخت دنباله بازی را تایید کرد، با این حال پیرامون اینکه بازی جدیدتر در چه زمانی عرضه خواهد شد، بسیاری حدس می‌زنند که بهترین موعد در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰، و همزمان با عرضه کنسول‌های بعدی سونی و مایکروسافت یعنی PS5 و Xbox Series X باشد تا نینتندو نیز در بازار پر جنب و جوش تعطیلات سال ۲۰۲۰ رقابت داشته باشد.

در ارتباط با موعد عرضه این بازی شدیدا موردانتظار، اخیرا یک کاربر توییتری به نام Sabi که سابقه افشاهای اطلاعاتی درست پیرامون نینتندو نیز داشته، گفته که پروسه ساخت این بازی بیش از آنچه پیش‌بینی می‌شد طول خواهد کشید و دیگر قرار نیست در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ عرضه شود. شما این پست توییتری اخیر Sabi را مشاهده می‌کنید:

بازی Botw2 مدت زمان ساخت طولانی‌تری را نسبت به آنچه پیش‌بینی می‌شد می‌گذراند و بعید به نظر می‌رسد که به عرضه در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برسد. این هم بیش از گذشته اشاره‌های من به یک بازی دیگر را پررنگ می‌کند. البته همه این‌ها قطعی نیست و باید با تردید در نظر گرفته شود. [برای آن پنجره زمانی] محتمل‌ترین عرضه ... تایر خواهد داشت.

اشاره جالب Sabi به تایر، به نظر پیرامون عرضه بازی Mario Kart 9 هست که البته با در نظر گرفتن فروش فوق‌العاده Mario Kart 8 Deluxe که هنوز هم در جداول بهترین‌های فروش دیده می‌شود، تصور ساخته شدن یک بازی جدیدتر در مجموعه از نینتندو را کمی سخت می‌کند. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که نینتندو هنوز درباره لاین‌آپ عناوین سال ۲۰۲۰ سوییچ چیزی نگفته و این قبیل گزارش‌ها، بیشتر در حد شایعه هستند و برای خبرهای رسمی باید منتظر نینتندو بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.