نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 14 بهمن 1398
ساعت 20:00

Bungie روی ساخت یک سری بازی کاملا جدید کار می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو بانجی قصد دارد روی یک IP کاملا جدید همراه با «شخصیت‌های جذاب و با نشاط» کار کند.

کمپانی بانجی، حدود یک سال پیش و پس از جدایی کامل از اکتیویژن، اعلام کرده بود که مایل است غیر از توسعه مجموعه Destiny به تولید سری بازی‌های جدیدتر و متفاوت‌تری نیز بپردازد و از حالت یک فرنچایزی بودن شرکت خارج شود. این شرکت که سابقه فعالیت به عنوان استودیو فرست پارتی مایکروسافت و توسعه سری Halo را در کارنامه دارد، در واقع ستون‌های خود پس از جدایی از مایکروسافت را بیش از هر چیز روی توسعه سری دستینی بنا کرده است. درحالی که گمانه‌زنی‌ها پیرامون فرنچایزهای جدید این شرکت همواره وجود داشته، بانجی به تازگی یک آگهی تبلیغاتی جدید برای استخدام منتشر کرده که در آن جزئیات جالبی از ساخت IP کاملا جدید خود گفته است.

در آگهی استخدام تازه بانجی، این شرکت برای مشاغلی چون کارگردان هنری اعلام آمادگی کرده و در آن به ساخته شدن یک IP کاملا جدید هم اشاره کرده است. در رابطه باخود این فرنچایز جدید، اطلاعات چندانی منتشر نشده ولی ظاهرا این یک بازی به نوعی کمدی، همراه با شخصیت‌هایی با نشاط و جذاب خواهد بود. در بخش‌های دیگر اطلاعیه نیز به نیاز شرکت به طراحان آشنا به جلوه‌های بصری زیبایی شناسانه و همچنین توسعه‌دهندگان آشنا به بازی‌های رقابتی هم اشاره شده است.

با توجه به این مشخصه‌ها، بانجی گرچه به نظر می‌رسد که واقعا ساخت یک مجموعه کاملا متفاوت و جدید را در برنامه دارد، ولی ظاهرا این بازی نیز قرار است به صورت چندنفره و رقابتی باشد. به علاوه، این اطلاعات برای استخدام بازیسازان جدید صورت گرفته و هنوز از خود این پروژه اطلاعات رسمی منتشر نشده است. باید منتظر ماند و دید که این شرکت محبوب بازیسازی، چه برنامه‌ها و بازی‌هایی را برای عرضه در نسل بعدی کنسول‌های بازی خواهد داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.