نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 15 بهمن 1398
ساعت 20:00

Cyberpunk 2077 ممکن است برای نینتندو سوییچ عرضه نشود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که Cyberpunk 2077 از بیش از ۷۵ کوئست خیابانی تشکیل می‌شود و احتمالا برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد.

John Mamais رئیس استودیو Krakow studio در مصاحبه اخیر خود به جزئیات تازه‌ای از بازی سایبرپانک 2077 اشاره کرده است. Cyberpunk 2077 بازی نقش‌آفرینی بعدی شرکت CD Projekt Red، سازنده سری بازی‌های بسیار محبوب ویچر است و به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازی‌های موردانتظار سال ۲۰۲۰ نیز شناخته می‌شود.

در مصاحبه تازه Mamais، او اشاره کرده که برخلاف آنچه با The Witcher 3 رخ داد، برای بازی Cyberpunk 2077 احتمالا شاهد پورت نسخه مخصوص نینتندو سوییچ نخواهیم بود چون این بازی بسیار سنگین‌تر از آن است که به این پلتفرم بازی قابل حمل/خانگی راه پیدا کند. به گفته Mamais، تا جایی که او اطلاع دارد شرکت سی‌دی پراجکت برنامه‌ای برای انتشار بازی روی نینتندو سوییچ ندارد و ممکن است بازی بیش از اندازه برای سوییچ سنگین باشد. با این حال او گفته که تجربه The Witcher 3 که آن هم یک بازی بزرگ بود نشان داد که چنین کاری بعید هم نیست و باید منتظر تصمیم‌های CD Projekt Red در این زمینه بود.

او در بخشی دیگر گفته که تمرکز فعلی سی‌دی پراجکت روی کنسول‌های نسل فعلی است که این به معنی امکان اجرای بازی با رزولوشن 4K برای کنسول Xbox One X نیز هست و برای نسل بعد، توانایی‌ها و قابلیت‌هایی که سخت‌افزارهای جدید ارائه می‌دهند برای شرکت جای نگرانی ندارد. پیرامون این موضوع، شرکت در گذشته نیز امکان انتشار مجدد و مخصوص نسل بعدی بازی را رد نکرده بود.

پیرامون کوئست‌ها، Mamais گفته که درحال حاضر ۱۵ نفر روی طراحی مراحل اینچنینی کار می‌کنند که قرار است در کل نقشه جهان‌باز این بازی پخش شود. او به علاوه اشاره کرده که کوئست‌ها به صورت چند لایه و متفاوت هستند و برای مثال داستان‌های نوع خیابانی شامل حدود ۷۵ کوئست مختلف و کوچک‌تر در مقایسه با کوئست‌های داستانی بزرگ‌تر می‌شوند. جدای از این کوئست‌ها، Activity های زیادی نیز در دنیای بازی در جریان خواهد بود و راه‌های زیادی برای تشویق به گردش در محیط و بالا بردن سطح وجود دارد. از دیگر اشارات جالب Mamais نیز این بود که سازندگان گرچه پشتیبانی از VR را نیز آزمایش کرده‌اند، با این حال بازی قرار نیست از هدست‌های واقعیت مجازی پشتیبانی کند.

بازی Cyberpunk 2077 پس از تاخیر در عرضه که مدتی پیش اعلام شد، حالا برای انتشار در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۷ شهریور ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.