نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 19 بهمن 1398
ساعت 16:00

GTA 5 پرفروش‌ترین بازی دیجیتالی PS4 در ژانویه ۲۰۲۰ بود

2.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ عناوین GTA V در کنار Call of Duty: Modern Warfare و Dragon Ball Z: Kakarot پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی PS4 در اولین ماه سال ۲۰۲۰ بودند.

سونی و پلی‌استیشن مطابق معمول هر ماه، فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی ماه قبلی که از طریق فروشگاه پلی‌استیشن عرضه شده را در یک پست تازه در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرده‌اند. بر این اساس و مطابق آمارهای مربوط به ژانویه ۲۰۲۰، در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی دیجیتال در پلتفرم PS4 نام Grand Theft Auto V دیده می‌شود. قرار گرفتن عنوان این بازی در صدر لیست که اولین بار در سال ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد، یک بار دیگر نشان می‌دهد که این محصول شرکت راک‌استار گیمز تا چه میزان نزد بازیکنان محبوبیت دارد و پس از حدود ۷ سال از عرضه نیز هنوز می‌تواند لقب پرفروش‌ترین بازی ماه را تصاحب کند.

پیرامون ژانویه ۲۰۲۰، البته ذکر این نکته نیز مهم است که اولین ماه سال ۲۰۲۰ در مجموع یک بازه زمانی خلوت و ساکتی بود و شاهد عرضه بازی چندان بزرگی در این مقطع نبودیم. با این حال حتی با در نظر گرفتن این موضوع، هنوز هم خبر صدرنشینی GTA V در فهرست بازی‌های پرفروش ژانویه ۲۰۲۰ در PS4 جالب‌توجه است. این بازی که لقب پرفروش‌ترین بازی دهه ۲۰۱۰ را هم دراختیار دارد، در مقاطع مختلف همواره در میان بازی‌های این قبیل فهرست‌ها قرار داشته است. در همین رابطه، بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز در رتبه دوم قرار دارد که باز هم یک بازی چندان جدیدی نیست. با این حال Dragon Ball Z: Kakarot تنها عنوان جدید این ماه است که در رتبه سوم دیده می‌شود. بازی‌های The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition و Star Wars Battlefront II نیز در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

در پست جدید سونی در وبلاگ پلی‌استیشن، آمارهایی از پرفروش‌ترین بازی‌های پلتفرم PlayStation VR هم در همین بازه زمانی منتشر شده است. بر این اساس بازی‌های Beat Saber، Superhot VR و Job Simulator در رتبه‌های اول تا سوم دیده می‌شوند. در بخش بهترین بازی‌های رایگان یا free-to-play در ماه ژانویه و همچنین بیشترین دانلود بسته‌های الحاقی نیز شاهد تسلط کامل Fortnite هستیم و Darwin Project و Kingdom Hearts III Remind در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.