نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 اسفند 1398
ساعت 15:00

فروش Tekken 7 در پایان سال ۲۰۱۹ از ۵ میلیون نسخه عبور کرده است

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ باندای نامکو اخیرا فاش کرده که فروش جهانی بازی Tekken 7 حالا از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرده است.

در میان ژانرهای مختلفی که در بازی‌های ویدیویی دیده می‌شود، سبک مبارزه‌ای یا فایتینگ یکی از قدیمی ترین و محبوب‌ترین ژانرها به حساب می‌آید. در این رابطه، سری بازی‌های Tekken یکی از محبوب‌ترین عناوین ژانر فایتینگ است که اتفاقا قدمتی بسیار طولانی در صنعت گیم هم دارد و در این مدت نیز به خوبی موفق شده تا محبوبیت خود را حفظ کند. آخرین نسخه از این فرنچایز، بازی Tekken 7 که اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شده، موفق شده تا مثل نسخه قبلی خود در این بازار موفقیت کسب کند و در همین ارتباط، یک آمار جدید نشان می‌دهد که بازی حالا از مرز فروش ۵ میلیون نسخه‌ای نیز عبور کرده است.

گزارش جدید درباره آمار فروش Tekken 7، اولین بار توسط Katsuhiro Harada تهیه‌کننده سری در حساب رسمی توییتری مطرح شده که فاش می‌کند این بازی تا پایان سال ۲۰۱۹ رسما از مرز فروش پنج میلیون نسخه‌ای گذر کرده است. این خبر که همراه با یک تصویر هنری از شخصیت‌های این سری بازی است، در ادامه فاش می‌کند که حالا مجموعه بازی‌های سری «تکن» موفق شده‌اند تا بیش از ۴۹ میلیون نسخه فروش را در تاریخ فعالیت خود به ثبت برسانند.

بازی Tekken 7 درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز ۷٫۹ از ۱۰ را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.