نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 10 اسفند 1398
ساعت 15:00

کوجیما پروداکشنز به زودی درباره پروژه بعدی خود اطلاع‌رسانی می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدیر ارتباطی استودیو Kojima Productions، اخیرا پست تازه‌ای منتشر کرده که می‌تواند به معرفی نزدیک یک بازی Silent Hill اشاره داشته باشد.

Aki Saito، مدیر ارتباطی استودیو کوجیما پروداکشنز، به تازگی پست توییتری حاوی یک پیام و یک تصویر منتشر کرده که تئوری‌سازان و طرفداران نیز برای «رمزگشایی» از آن تلاش کردند. در صورتی که این تئوری‌ها و برداشت‌های طرفداران از پست اخیر سایتو را ملاک قرار دهیم، این احتمال وجود دارد که به زودی و در طول هفته آینده، همکاری مجدد هیدئو کوجیما و تیمش با شرکت کونامی برای ساخت یک بازی جدی از سری Silent Hill تایید شود. لازم به ذکر است که شایعه چنین همکاری و سپرده شدن مجدد ساخت یک بازی سایلنت هیل به کوجیما، مربوط به گزارش اخیر نیست و در طول چند ماه گذشته، بارها چنین شایعاتی منتشر شده بود.

مرجع شایعات اخیر، یک پست توییتری از جانب Aki Saito از کوجیما پروداکشنز است که گفته «متاسفم که [اخیرا] ساکت بودم! من در این مدت واقعا درگیر بودم... فکر کنم که بتوانم به زودی چیزهای بیشتری از کارهایی که قصد انجامش را داریم بگویم.» این جمله سایتو شاید عادی به نظر برسد، ولی این نیز مانع طرفداران نکته‌سنج نمی‌شود؛ در این رابطه، طرفداران به اشاره نامتعارف کلمه «silent» در ابتدای متن اشاره کردند که می‌تواند اشاره به Silent Hill باشد. البته گرچه تصور درست بودن این تئوری بسیار دشوار به نظر می‌رسد و می‌تواند به نارسایی در ترجمه از ژاپنی به انگلیسی هم برگردد، با این حال این متن حاوی یک تصویر از سایتو پشت میز، و دست به قلم و مشغول یادداشت نیز هست که در تصویر کاور این خبر نیز دیده می‌شود. با در نظر گرفتن این تصویر، طرفداران از طریق زوم کردن روی یادداشت عبارت Next Week را روی برگه مشاهده کردند که می‌تواند به معنی انتشار خبر جدید در هفته آینده باشد. و البته یک مورد دیگر، به خود قلم در دست سایتو مربوط است که ظاهرا برند آن «Pyramid» است؛ موردی که می‌تواند اشاره‌ای به «Pyramid Head» به عنوان یکی از کلیدی‌ترین ضدقهرمان‌های سری سایلنت باشد. شما در ادامه بخش زوم شده از تصویر اصلی را مشاهده می‌کنید.

kojima productions saito twt pyramid

باید گفت که این تئوری‌سازی‌ها می‌توانند به شکل کامل اشتباه و استفاده از کلمه Silent یا وجود داشتن کلمه Pyramid روی قلم سایتو مواردی کاملا تصادفی باشند. با این وجود این نکته به شکل رسمی فاش شده که کوجیما پروداکشنز به زودی از پروژه بعدی خود یا کارهایی که درحال حاضر در برنامه دارد بیشتر صحبت خواهد کرد. این زمان نیز می‌تواند خیلی نزدیک‌تر از پیش‌بینی‌های قبلی و حتی در طول هفته جاری باشد و اندکی انتظار بیشتر می‌تواند صحت شایعات را مشخص کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.