نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 04 فروردين 1399
ساعت 12:00

انتشار اطلاعات تازه‌ای از RE3 Remake با استخراج فایل‌های نسخه دمو

3.33 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به نسخه PC دمو Resident Evil 3 Remake، بازیکنان از طریق استخراج فایل‌ها به اطلاعات تازه دست پیدا کردند.

درحالی که بازیسازان عمدتا از انتشار نسخه‌های دمو برای عناوین بزرگ در صف انتشارشان خودداری می‌کنند، به نظر می‌رسد که کپ‌کام چندان به این روش اعتقادی ندارد و اخیرا دمو عمومی برای بازی Resident Evil 3 Remake منتشر کرد که در همه پلتفرم‌ها، از جمله پی‌سی در دسترس قرار گرفته است. مهم‌ترین مشکل در انتشار این دموها، احتمال بسیار بالای «استخراج اطلاعات» از طریق فایل‌های بازی است که خصوصا در نسخه پی‌سی به سادگی قابل انجام است. این کار، باعث پیدا شدن اسپویل‌های مختلفی خواهد شد که مورد پسند جامعه طرفداران نیست.

پست اخیر درباره دیتاماینینگ و استخراج اطلاعات بازی از طریق فایل‌ها، در یک پست ResetEra و توسط کاربر شناخته شده یعنی Dusk Golem منتشر شده است. اسپویل‌های فاش شده از طریق دیتاماینینگ اخیر، شامل المان‌های گیم‌پلی و همچنین موارد داستانی است که موارد داستانی در خبر پیش رو ذکر نخواهد شد.

با توجه به گزارش اخیر، بازی Resident Evil 3 در مجموع دارای چهار درجه سختی Assist (که قبلا توسط کپ‌کام اعلام شده بود)، Normal، Hard و Super Hard است. در بازی قبلی ریمیک یعنی Resident Evil 2، سه مورد اول مشترک هستند ولی درجه سختی Super Hard کاملا جدید است که این علاوه بر سخت‌تر شدن دشمنان و کم شدن تعداد خشاب‌ها و ...، در تغییراتی جالب مکان‌های دشمنان و همچنین آیتم‌ها را هم کاملا تغییر می‌دهد. حالت نیو گیم پلاس نیز پس از تکمیل بازی با هر درجه سختی آزاد می‌شود و البته ظاهرا چندین تغییر در این حالت از جمله تغییرات داستانی و پایان‌بندی هم شکل می‌گیرد.

درباره موارد بازشدنی، این بازی نیز بخش‌هایی نظیر کانسپت آرت‌ها، مشاهده مدل کاراکترها و ... را نیز دارد. کاراکتر اصلی بازی یعنی جیل ولنتاین، ظاهرا چهار لباس قابل باز کردن دارد و شخصیت کارلوس نیز دو لباس خواهد داشت.

بازی Resident Evil 3 Remake در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.