نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 06 فروردين 1399
ساعت 12:00

کونامی شایعات اخیر پیرامون Silent Hill را تکذیب کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کونامی با توجه گمانه‌زنی‌های گسترده اخیر درباره سری Silent Hill، این شایعات را به صورت رسمی رد کرده است.

کمپانی ژاپنی کونامی، اخیرا به صورت رسمی همه شایعاتی که اخیرا درباره سری سایلنت هیل منتشر شده‌اند را تکذیب کرده است. مجموعه Silent Hill، یکی از قدیمی‌ترین فرنچایزهای ژانر وحشت در صنعت بازی است که البته مدت‌هاست نسخه جدیدی دریافت نکرده و با توجه به سیاست‌های چند سال اخیر کونامی، امید چندانی هم برای احیای این مجموعه یا دیگر فرنچایزهای بزرگ شرکت پیدا نشده است. با این وجود، از اوایل سال میلادی جدید شایعات تازه‌ای هم درباره این سری منتشر شد که به ساخته شدن یک نسخه ریبوت کامل و همچنین یک بازی اپیزودیک در این مجموعه اشاره داشتند. این گمانه‌زنی‌ها نیز در طول این مدت شدت بیشتری گرفتند تا اینکه مدتی پیش گزارش‌هایی منتشر شد که از تلاش پشت‌پرده سونی برای متقاعدکردن کونامی برای احیای این سری پرده برمی‌داشت.

با توجه به این شایعات اخیرا یک نماینده شرکت کونامی در مصاحبه با وب‌سایت Rely on Horror، اشاره کرده که شایعات منتشر شده صحت ندارند. او در این زمینه چنین گفته است:

ما از شایعات و گزارش‌هایی که [درباره سایلنت هیل] منتشر شده آگاهی داریم ولی می‌توانم تایید کنم که آن‌ها صحت ندارند. این را نیز می‌دانم که این پاسخی نیست که طرفداران مایل به شنیدن آن باشند. البته این طور هم نیست که ما به صورت کامل درها را به روی این فرنچایز ببندیم، فقط آن طور که در گزارش‌ها آمده اتفاق نمی‌افتد.

Rely on Horror در این رابطه اطلاعات بیشتری خواسته اما کونامی، از اظهار نظر بیشتر صرف نظر کرده است. همان‌طور که اشاره شد در شایعات اخیر به ساخته شدن دو بازی جدید Silent Hill اشاره شده بود که یک مورد، حالت ریبوت نرم برای سری را داشت و یک بازی دیگر نیز به شکل اپیزودیک، مشابه بازی‌های Until Dawn و Man of Medan در دست ساخت بودند. شایعاتی از تلاش سونی برای احیای این فرنچایز و همچنین همکاری مجدد کوجیما با کونامی هم در این رابطه وجود داشت. با در نظر گرفتن تاییدیه اخیر، حالا مشخص می‌شود که حداقل احیا احتمالی این سری اگر برنامه بزرگ و کاملی برای آن وجود داشته باشد، آن طور که در شایعات ذکر شده بودند اتفاق نمی‌افتد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.