نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 07 فروردين 1399
ساعت 09:00

عبارت Only on PlayStation در صفحه بازی God of War حذف شده است

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حذف شدن عبارت Only on PlayStation از صفحه رسمی بازی God of War، احتمال انتشار نسخه PC بازی را بالا برده است.

به تازگی فاش شده که صفحه رسمی بازی God of War در وب‌سایت پلی‌استیشن، عبارت شناخته شده «Only on PlayStation» را برداشته است. گفتنی است که این عبارت در تریلرها، صفحات رسمی و جلد کاور فیزیکی برای بازی‌هایی استفاده می‌شوند که منحصرا در پلتفرم‌های پلی‌استیشن قابل تجربه هستند. حذف شدن این عبارت، حالا گمانه‌زنی‌های تازه‌ای را درباره احتمال انتشار نسخه PC این بازی بالا برده است. پیش از این هرمن هولست، رئیس استودیوهای جهانی سونی تایید کرده بود که بازی انحصاری Horizon Zero Dawn به پلتفرم پی‌سی خواهد آمد و با توجه به این تغییر استراتژی بنیادی سونی، حالا به نظر می‌رسد که بازی God of War محصول سال ۲۰۱۸ نیز در راه عرضه برای رایانه‌های شخصی قرار دارد.

در تغییرات اخیر صفحه رسمی وب‌سایت پلی‌استیشن برای این بازی، عبارت Only On Playstation برخلاف دیگر بازی‌های فرست پارتی سونی برای این بازی برداشته شده است. درحال حاضر عناوینی نظیر Bloodborne، Days Gone، Marvel’s Spider-Man، Dreams و ... چنین عبارتی را در صفحه رسمی خود دارند. با این حال بازی‌هایی نظیر Horizon Zero Dawn که پیش از این انحصاری PS4 بود و تایید شده که در تاریخی اعلام نشده به پی‌سی خواهد آمد، یا بازی Detroit: Become Human و Death Stranding که برای مدتی انحصاری PS4 بودند و به پی‌سی نیز راه پیدا کردند، عبارت Only On Playstation در صفحات رسمی آن‌ها در وب‌سایت پلی‌استیشن دیده نمی‌شود.

گفتنی است که برداشته شدن عبارت Only on PlayStation از صفحه رسمی بازی God of War، در برخی وب‌سایت‌های ناحیه‌ای پلی‌استیشن، نظیر استرالیا اعمال نشده و ممکن است که این اتفاق یک اشتباه از جانب گردانندگان وب‌سایت آمریکایی پلی‌استیشن باشد. از طرف دیگر، ممکن است گمانه‌زنی‌ها درباره عرضه نسخه پی‌سی این بازی هم درست باشد و درمجموع برای مشخص شدن درستی این گمانه‌زنی‌ها، باید منتظر گزارش‌های بعدی از جانب سونی بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.