نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 20 فروردين 1399
ساعت 15:00

سونی وجوه پیش خرید The Last Of Us Part 2 را بازپرداخت می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به دنبال حذف عناوین The Last Of Us Part 2 و Iron Man VR از فروشگاه پلی‌استیشن، سونی برنامه بازگرداندن وجه پیش‌خرید این عناوین را دارد.

سونی اخیرا از طریق پیامی در وب‌سایت پشتیبانی پلی‌استیشن اعلام کرده که بازیکنانی که اقدام به پیش خرید نسخه دیجیتالی بازی‌های The Last Of Us Part 2 و Iron Man VR، به دنبال تاخیر خوردن موعد عرضه آن‌ها به تاریخی نامشخص و حذف شدن صفحات این بازی‌ها از فروشگاه پلی‌استیشن، به زودی وجه پیش خرید را دریافت خواهند کرد. گفتنی است که این بازپرداخت وجوه به شکل خودکار صورت می‌گیرد و بازیکنانی که شامل این شرایط می‌شوند، ابتدا یک ایمیل مرتبط از جانب سونی دریافت خواهند کرد.

این دو بازی قرار بود در طول ماه آینده میلادی عرضه شوند، ولی سونی درنهایت به خاطر بحران ویروس کرونا و پیدا شدن مشکلات لجستیکی و تدارکاتی برای توزیع مناسب و همزمان نسخه‌های فیزیکی، اعلام کرد که قصد دارد این دو بازی را با تاخیر و در تاریخی که بعدا اعلام می‌شود عرضه کند. به دنبال آن خبر، صفحات دیجیتالی بازی‌ها نیز از فروشگاه پلی‌استیشن حذف شدند.

صحبت‌های سونی پیرامون دلیل اعلام تاخیر، اخیرا توسط نیل دراکمن کارگردان خلاق و نویسنده The Last Of Us Part 2 نیز مجددا دیده می‌شد، و درحالی که ساخت این بازی عملا به پایان رسیده و مشکلی برای عرضه در تاریخ اعلامی قبلی وجود ندارد، درنهایت به خاطر جلوگیری از یک تجربه لانچ ناخوشایند برای کمپانی و طرفداران، آن‌ها خود را ناچار به اتخاذ این تصمیم دیدند. گفتنی است که این دو بازی، به احتمال زیاد پس از تعیین تاریخ عرضه جدید مجددا در فروشگاه پلی‌استیشن قرار می‌گیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.