نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 25 فروردين 1399
ساعت 12:00

سازندگان Ghost of Tsushima جزئیات جدیدی از بازی منتشر کردند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازندگان بازی Ghost of Tsushima در مصاحبه اخیر با مجله رسمی پلی‌استیشن، جزئیات مختلفی از بازی را به اشتراک گذاشتند.

با توجه به تاخیر در عرضه The Last Of Us Part 2 به مدت نامشخص، بازی Ghost of Tsushima حالا تنها عنوان انحصاری بزرگ و در صف عرضه‌ای است که قرار است برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. درحالی که پس از تاخیر بازی Last Of Us 2، نگرانی‌هایی از تاخیر خوردن این بازی هم وجود داشته، به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد این بازی را در موعد مقرر عرضه کند. در ارتباط با این بازی، اخیرا سازندگان در استودیو ساکر پانچ، مصاحبه جدیدی با مجله رسمی پلی‌استیشن انجام دادند که اطلاعات تازه‌ای را از دنیای جهان‌باز این بازی، مبارزات، داستان و ... به اشتراک گذاشته است.

براساس صحبت‌های سازندگان، بازیکنان در بازی «گوست و سوشیما» از آزادی عمل بالایی برای نحوه انتخاب مبارزات برخوردارند و درحالی که همیشه امکان مبارزه تن به تن با مهاجمین وجود دارد، امکان تجربه بازی به شکل مخفی‌کاری نیز در نظر گرفته شده است؛ درواقع، این بازی تاکید زیادی روی پیش گرفتن استراتژی‌های مخفی‌کاری در مبارزات دارد و قهرمان داستان یعنی کاراکتر «جین»، گرچه به عنوان یک سامورایی بزرگ شده، ولی به تدریج روحیات انتقام‌جویانه را برای مقابله با دشمنانی که از نظر نفرات بسیار بیشتر هستند در پیش می‌گیرد. در صورت پیگیری استراتژی مخفی‌کاری، بازیکن می‌تواند با بالا رفتن از  موانع و استفاده از اسلحه hookshot، دشمنان را در فرصت مناسب و یک به یک از سر راه بردارد. جین همچنین مهارت‌های مختلفی از جمله در زمینه مخفی‌کاری کسب می‌کند که مفید ظاهر می‌شوند. او همچنین چندین سلاح مخفی‌کاری دیگر مثل بمب‌های چسبان یا تیرهای آتشین هم دارد.

در صورت پیگیری روش مواجهه تن به تن، مبارزات به شکل سریع و قاطعانه در فرم سنتی سامورایی‌ها شکل می‌گیرد و همان‌طور که قبلا هم گزارش شده بود، ساکر پانچ برای نمایش درست و دقیق این مبارزات زمان بسیار زیادی را هم صرف کرده است.

براساس تایید سازندگان، گردش و جستجو در دنیای جهان‌باز Ghost of Tsushima به صورت Explorer Mode بوده و بازیکنان بدون وجود داشتن آیکون‌ها و ... در نقشه، صرفا با گردش در محیط به شکل طبیعی مناطق و لوکیشن‌های دنیا را پیدا می‌کنند. نکته جالب دیگر نیز این است که حتی گردش در محیط به شکل آزاد نیز باعث پیش رفتن بازی از نظر داستانی می‌شود که این موضوع باعث ظاهر شدن اتفاقی ساید کوئست‌ها و دیگر فعالیت‌های قابل انجام در بازی خواهد شد.

بازی Ghost of Tsushima در حال حاضر برای عرضه در روز ۲۶ ژوئن (۶ تیر) برای پلی‌استیشن 4 در نظر گرفته شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.