نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

Red Dead Redemption 2 در راه Xbox Game Pass قرار دارد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سرویس حق اشتراکی ایکس‌باکس گیم‌پس، به زودی میزبان بازی Red Dead Redemption 2 خواهد بود.

با توجه به گزارش اخیر مایکروسافت، بازی جهان‌باز و وسترن Red Dead Redemption 2 محصول سال ۲۰۱۸ راک‌استار گیمز، به زودی قرار است به کتابخانه بازی‌های مشترکین سرویس Xbox Game Pass اضافه شود. این بازی در روز ۷ می (۱۸ اردیبهشت) البته تنها برای کاربران کنسولی این سرویس در دسترس قرار خواهد گرفت و همچنین در همین روز، یک بازی بزرگ دیگر راک‌استار یعنی Grand Theft Auto 5 نیز از کتابخانه سرویس حذف خواهد شد. گفتنی است که GTA V حدود سه ماه پیش به این سرویس راه پیدا کرده بود.

بازی Red Dead Redemption 2 که در سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد، یکی از تحسین‌شده‌ترین و پرجزئیات‌ترین بازی‌های جهان‌باز حال حاضر محسوب می‌شود و از سال ۲۰۱۹، به پلتفرم PC هم راه پیدا کرد. این عنوان، از نظر تجاری نیز یک موفقیت فوق‌العاده چشمگیر بود و آخرین آمار فروش بازی که به اواخر سال ۲۰۱۹ مربوط است، از فروش بیش از ۲۹ میلیون نسخه‌ای بازی حکایت داشت. اضافه شدن این بازی به کتابخانه غنی سرویس گیم پس، خبر بسیار خوبی برای مشترکین آن است و به این ترتیب امکان تجربه ارزان و در دسترس بازی با پرداخت اشتراک ماهانه تنها ۱۰ دلار فراهم خواهد شد. مایکروسافت البته فقط امکان دریافت بازی برای کنسول را تایید کرده و صحبتی درباره نسخه پی‌سی نبوده است.

Red Dead Redemption 2 درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 10 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.