نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 10 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

هنوز مشخص نیست که Final Fantasy 7 Remake در چند قسمت ساخته می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته تهیه‌کننده بازی، سازندگان هنوز مطمئن نیستند که بازسازی Final Fantasy 7 در چند قسمت انجام می‌شود.

بازی مورد تحسین Final Fantasy 7 Remake، حالا چند هفته‌ای هست که در دسترس قرار گرفته و طرفداران مدت‌هاست که می‌دانند این نسخه ریمیک یا بازسازی از عنوان اورجینال Final Fantasy 7، شامل کل محتواهای آن بازی نمی‌شود. اسکوئر انیکس درواقع تصمیم گرفت تا برای احترام به منبع اقتباس این ریمیک، دست به هیچ گونه حذفیاتی نزند و جدای از مدرن سازی همه بخش‌های بازی اورجینال، موارد جدیدی را هم اضافه کند. این استراتژی درنهایت باعث شد تا Final Fantasy 7 Remake به صورت چند قسمتی ساخته و عرضه شود. بازی اخیرا منتشر شده Final Fantasy 7 Remake، درواقع بخش اول بود و هنوز چند بازی دیگر در قالب بخش‌های بعدی در پیش هستند تا فرایند بازسازی کل بازی اورجینال تکمیل شود.

پیرامون اینکه بازی اورجینال Final Fantasy 7 درنهایت در قالب چند قسمت ریمیک می‌شوند، تهیه‌کننده این بازی دراظهار نظری جالب گفته که سازندگان هنوز مطمئن نیستند که ریمیک بازی اورجینال تا چند قسمت ادامه خواهد داشت. به گفته او، سازندگان ایده کلی در این رابطه دارند ولی هنوز در این رابطه تصمیم قطعی گرفته نشده است. با این حال آنچه که فعلا فرض کلی است این است که ریمیک قرار است به صورت سه‌گانه باشد.

در همین رابطه، کارگردان بازی نیز در پاسخ به این سوال که قسمت بعدی ریمیک چگونه خواهد بود، پاسخ داد که این بستگی به این دارد که درنهایت روی ساخت چند قسمت تصمیم نهایی گرفته شود. اگر ریمیک نهایی تقسیم به چند قسمت بزرگ شود، ساخت بازی‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند ولی اگر به قسمت‌های کوچک تقسیم شوند، طبیعتا با فاصله زمانی کم‌تری عرضه می‌شوند. او در ادامه گفته که شخصا مایل به عرضه سریع‌تر این بازی‌ها است.

بازی Final Fantasy VII Remake هم اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را با امتیاز 9٫1 از 10 نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.