نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای Stadia منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس یکی از خبرهای اخیر رویداد Stadia Connect، بازی بتل رویال PUBG حالا در این سرویس قرار گرفته است.

براساس رویداد لایواستریم اخیر Stadia Connect، کاربران این سرویس استریم بازی از این پس می‌توانند بازی بتل رویال و محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds را نیز تهیه کنند. این بازی البته باید به صورت پولی خریداری شود، ولی کاربران Stadia Pro می‌توانند نسخه ویژه Pioneer Edition این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند. این نسخه از بازی جدای از بازی اصلی، شامل بسته Cold Front Survivor Pass و همچنین پوسته‌های مخصوص ورژن استیدیا نیز می‌شود. نسخه ویژه دیگری از همین بازی با عنوان Chicken Dinner Edition نیز با قیمت ۹۰ دلار قابل خرید است که کاربران استیدیا پرو، می‌توانند به مدتی محدود تا ۲۶ می (۶ خرداد)، آن را با ۳۵ دلار خریداری کنند. این نسخه از بازی شامل محتواهای Pioneer Edition، چندین ست پوسته و همچنین ۶ هزار امتیاز G-Coins می‌شود.

در گزارش اخیر، فعال بودن قابلیت کراس پلتفرم برای نسخه استیدیا بازی نیز تایید شده و بازیکنان امکان تجربه مشترک بازی با بازیکنان سایر پلتفرم‌ها را نیز پیدا می‌کنند. با در نظر گرفتن اینکه فصل هفتم بازی همراه با محتواها و نقشه‌های جدید نیز در پیش قرار دارد، عرضه نسخه استیدیا بازی خبر خوبی برای طرفداران است، خصوصا از این نظر که سرویس Stadia Pro درحال حاضر و تا سه ماه آینده به صورت رایگان قابل استفاده است و این بهترین فرصت برای تجربه PUBG برای بازیکنانی است که امکان بازی به روش استریم را دارند.

در رویداد اخیر Stadia Connect، البته خبرهای دیگری نیز منتشر شد که از جمله می‌توان به در دسترس قرار گرفتن بازی Octopath Traveler و همچنین تایید شدن عرضه بازی‌های Star Wars Jedi: Fallen Order، FIFA و Madden NFL اشاره کرد که قرار است در آینده نزدیک برای Google Stadia در دسترس قرار بگیرند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.