نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 13 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

به گفته سونی هویت لیک کنندگان Last of Us 2 مشخص شده است

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی اعلام کرده که هویت افشاکنندگان جزئیات داستانی بازی در صف عرضه The Last of Us Part 2 را شناسایی کرده است.

از زمان معرفی دنباله بازی The Last of Us (محصول سال ۲۰۱۳) با عنوان The Last of Us Part 2، این بازی تبدیل به یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین عناوین انحصاری PS4 شده بود. موفقیت غیرقابل وصف بازی اول و خط داستانی ستایش‌شده آن بازی، موجب شد تا طرفداران برای بازگشت به آن دنیا و تجربه ادامه داستان هیجان‌زده باشند. ناتی داگ و سونی نیز با توجه به این واقعیت، سیاست بسیار محکمی را در قبال این بازی پیش گرفتند و در مجموع تریلرها و نمایش‌های محدودی از بازی پخش کردند. علیرغم همه این تدابیر، این بازی که تنها چند هفته تا عرضه فاصله دارد، در هفته گذشته دچار حواشی تلخی شد و ویدیوها و اطلاعات بسیار زیاد و مهمی از آن به فضای مجازی درز پیدا کرد.

پیرامون این لیک سنگین اطلاعاتی، سونی و ناتی داگ بلافاصله تحقیقات داخلی خود را برای پیدا کردن هویت شخص یا اشخاص لیک‌کننده شروع کردند. پیرامون روند این تحقیقات، شرکت سونی اخیرا اعلام کرده که اشخاص اصلی که در لیک کردن جزئیات بازی Last of Us 2 نقش داشتند را پیدا کرده است. سونی همچنین در یک بخش مهم این بیانیه، گفته که با توجه به اینکه تحقیقات همچنان در جریان است درحال حاضر نمی‌تواند جزئیات دقیق‌تری منتشر کند، ولی می‌توان تایید کرد که این افراد وابستگی مستقیمی به سونی یا ناتی داگ نداشتند.

شرکت Sony Interactive Entertainment هویت افراد اصلی که مسئول درز اطلاعاتی غیرمجاز اخیر TLOU2 بودند را شناسایی کرده است. آن‌ها به سونی یا ناتی داگ وابستگی ندارند. ما در حال حاضر امکان اظهارنظر بیشتر را نداریم چون این تحقیقات همچنان در حال پیگیری است. ما مشتاق زمانی هستیم که بازی The Last of Us Part II به دست‌تان برسد و از تجربه کامل بازی در ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) لذت ببرید.

پس از انتشار این بیانیه، کارگردان خلاق بازی یعنی نیل دراکمن نیز در پست جدیدی در حساب توییتری خود چنین گفته است:

خوشحالم که این این مورد شفاف‌سازی شده است، با این حال هنوز شایعات غلط زیادی در فضای مجازی و بیرون وجود دارند. مشتاق فرا رسیدن موعد عرضه بازی و زمانی هستم تا درباره وقایع اخیر صحبت کنم.

بازی The Last of Us Part 2 که اخیرا مشخص شد برای نصب روی PS4 به بیش از ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی احتیاج دارد، قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.