نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

David Hayter با کمال میل حاضر به ایفای مجدد نقش سالید اسنیک است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ دیوید هیتر صداپیشه قدیمی سالید اسنیک در سری متال گیر، گفته که در صورت ریمیک عناوین قدیمی کاملا آماده بازآفرینی این شخصیت است.

شرکت کونامی از سال‌ها قبل، یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های بازی‌سازی ژاپنی به شمار می‌رفت که مجموعه بازی‌های بسیار پرفروش و تاثیرگذاری را منتشر می‌کرد. این شرکت، اما از سال ۲۰۱۵ به بعد روند متفاوتی را در پیش گرفت و تمرکز خود را از روی انتشار عناوین پرخرج و باکیفیت برداشت. این سیاست که هنوز هم ادامه دارد، باعث شده تا فرنچایزهایی نظیر Silent Hill، Metal Gear Solid و ... در خاموشی به سر ببرند و طرفداران آن‌ها مدت‌هاست که درانتظار خبرهای جدید و امیدوار کننده هستند.

پیرامون سری Metal Gear Solid، این مجموعه درواقع مهم‌ترین و کلیدی‌ترین کار بازیساز شهیر ژاپنی یعنی هیدئو کوجیما است و از حدود بیست سال پیش تاکنون، داستان چندلایه و مرموز در کنار نکات فنی آن، هنوز مورد بحث و توجه قرار دارند. شخصیت اصلی این سری البته همیشه ثابت نبوده است و دو کاراکتر سالید اسنیک و بیگ باس، معمولا نقش محوری بازی‌های سری را داشتند. سالید اسنیک درواقع یک نیروی نظامی-جاسوسی ماهر است که طرفداران، بیشتر او را با صداپیشگی «دیوید هیتر» می‌شناسند. هیتر درواقع در همه عناوین متال گیر سالید (به جز آخرین بازی یعنی Metal Gear Solid 5) نقش سالید اسنیک/بیگ باس را ایفا کرده بود و البته همواره، از بازگشت به این سری و ایفای مجدد این نقش استقبال کرده است. در این ارتباط، او به تازگی مصاحبه جدیدی انجام داده و گفته که درصورتی که کونامی بخواهد عناوین قدیمی سری را بازسازی کند، او با کمال میل این نقش را بازآفرینی می‌کند.

ببینید من عاشق کاراکتر اسنیک و ایفای نقش او هستم. فکر می‌کنم که طرفداران نیز کاملا مطلع باشند و من چنین پیشنهادی را بدون درنگ قبول می‌کنم. بنابراین اگر آن‌ها زمانی تصمیم بگیرند که من را برای ساخت عناوین ریمیک برگردانند، من قطعا با کمال میل این کار را انجام خواهم داد.

همان‌طور که اشاره شد، کونامی چند سالی هست که سیاست متفاوتی را در پیش گرفته و فرنچایزهای بزرگ خود را عملا رها کرده است. در این بین، شایعاتی از معرفی یک بازی جدید سایلنت هیل هم وجود داشت که مشخص نیست درست باشند. با این حال پس از عرضه چند بازی ریمیک از عناوین کلاسیک کپ‌کام و همچنین اسکوئر انیکس، ایده بازسازی بازی‌های قدیمی سری متال گیر سالید نیز می‌تواند جذاب باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.