نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

Cyberpunk 2077 در اواخر خرداد خبرهای جدید دریافت می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حساب رسمی توییتری بازی Cyberpunk 2077، خبر از برگزاری رویداد خبری Night City Wire برای اواخر خرداد داده است.

حساب رسمی توییتری بازی Cyberpunk 2077، اخیرا در یک پست توییتری اقدام به ارسال تصویری با عنوان «آماده شوید!» کرده که خود این تصویر، به یک رویداد خبری به نام Night City Wire برای روز ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) اشاره می‌کند. لازم به ذکر است که مشخص نیست محتواهای رویداد مورداشاره چیست، ولی با توجه به همزمان شدن این رویداد با رویداد لغو شده E3، طرفداران احتمالا می‌توانند منتظر خبرها و تریلرهای جدیدی از بازی باشند. سی‌دی پراجکت جدای از تنظیم برنامه قبلی برای حضور در رویداد لغو شده E3 2020، در دو سال گذشته نیز در این رویدادها حاضر بود و خصوصا سال گذشته، حضور «کیانو ریوز» غافلگیری بزرگی برای طرفداران بازی بود. به نظر می‌رسد که Night City Wire برنامه جایگزین استودیو پس از کنسل شدن E3 2020 است.

در هر صورت باید توجه داشت که سایبرپانک 2077 در اواخر شهریور منتشر می‌شود و تا آن زمان، تریلرها و نمایش‌های بیشتری هم از بازی در پیش خواهد بود. در این رابطه، سازنده بازی مدتی پیش هم تایید کرده بود که برای Cyberpunk 2077 بسته‌های الحاقی هم در پیش است که از نظر تعداد و زمان معرفی قابل مقایسه با بازی The Witcher 3 است. به این ترتیب، این DLCها هم تا بایستی قبل از عرضه خود بازی معرفی شوند.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در روز ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و استیدیا منتشر شود. نسخه نسل نهمی بازی برای ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 هم تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.