نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 18 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

CoD: Modern Warfare تبدیل به پرفروش‌ترین کال آو دیوتی تاریخ شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Call of Duty: Modern Warfare که در اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود، تبدیل به پرفروش‌ترین عنوان تاریخ این سری شده است.

سری بازی‌های شوتر اول شخص و جنگی Call of Duty، یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین عناوین تجاری در کل صنعت گیم است و بازی‌های آن که به صورت سالانه هم منتشر می‌شوند، معمولا با فروش چند ده میلیونی خودشان همواره در صدر پرفروش‌ترین بازی‌های سال جهان قرار می‌گیرند. با توجه به این پیش‌زمینه، فاش شدن این موضوع در جلسه گزارش مالی اخیر اکتیویژن که آخرین عنوان سری یعنی Call of Duty: Modern Warfare تبدیل به پرفروش‌ترین بازی تاریخ این فرنچایز شده، خبر بزرگی برای طرفداران این بازی و همچنین اکتیویژن و Infinity Ward محسوب می‌شود.

بازی سال گذشته Call of Duty: Modern Warfare ساخته استودیو اینفینیتی وارد، شامل یک کمپین تک‌نفره هیجان‌انگیز و احساسی بود که با توجه به ماهیت ریبوت آن، انتظار عرضه نسخه‌های دنباله نیز وجود دارد. این بازی همچنین شامل ماد اختصاصی آنلاین و چندنفره هم هست و به علاوه یک بازی مستقل رایگان و بتل رویال هم برای آن تحت عنوان Call of Duty Warzone منتشر شده که محبوبیت بسیار بالایی را هم کسب کرده است. گفتنی است که در اوایل معرفی Call of Duty: Modern Warfare، گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که ریبوت کردن سری Modern Warfare ریسک بزرگی است؛ با این حال Infinity Ward معتقد بود که شروع تازه برای سری که همراه با برداشت کاملا جدیدتری نسبت به سری قبلی است می‌تواند با استقبال بیشتر هم مواجه شود. باید گفت که آمارهای فروش بازی درنهایت نشان داد که تصمیم اینفینیتی وارد برای ریبوت این سری هوشمندانه بوده است.

پیرامون این فرنچایز، اکتیویژن اخیرا تایید کرده بود که بازی بزرگ بعدی در سری کال آو دیوتی نیز علیرغم بحران کرونا، همچنان طبق برنامه برای عرضه در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته می‌شود. پیرامون بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز این عنوان، درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.