نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 23 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

جسپر کید با بازی Valhalla مجددا به سری Assassin’s Creed برمی‌گردد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش تازه نشان می‌دهد که Jesper Kyd به عنوان یکی از سازندگان موسیقی متن Assassin’s Creed Valhalla به این سری بازگشته است.

Assassin’s Creed Valhalla به عنوان جدیدترین نسخه از سری اساسینز کرید اخیرا معرفی شد، و یوبی‌سافت کمپین تبلیغاتی بازی را رفته رفته جدی‌تر دنبال می‌کند. این شرکت قرار است تا دو ماه دیگر، رویداد لایواستریمی و اختصاصی خود یعنی Ubisoft Forward را برگزار کند و در این برنامه، قطعا طرفداران می‌توانند منتظر نمایش گیم‌پلی تریلرهای مناسبی از بازی باشند. پیرامون این بازی، اخیرا خبر جالب و البته خوشحال‌کننده‌ای هم منتشر شده که نشان از بازگشت آهنگساز محبوب بازی Assassin’s Creed 2 یعنی جسپر کید به این سری می‌دهد.

به تازگی طرفداران براساس صفحه آلمانی نسخه Collector’s Edition بازی در uPlay، متوجه شدند که سازندگان موسیقی متن این بازی Jesper Kyd، Sarah Schachner و Einar Selvik خواهند بود. Schachner که موسیقی متن بازی اخیر Call of Duty: Modern Warfare را ساخته بود، البته سابقه همکاری در سری اساسینز کرید با بازی‌های AC 4: Black Flag، AC Unity و AC Origins را هم دارد. از طرفی سابقه کاری برای Selvik در صنعت گیم دیده نمی‌شود و به نظر یک آهنگساز آشنا به فرهنگ نوردیک است. جدای از این دو، بازگشت جسپر کید احتمالا سورپرایز بزرگی برای طرفداران است، چون آن‌ها خاطرات خوبی را با موسیقی متن فوق‌العاده بازی‌های Assassin’s Creed 2 و Assassin’s Creed Brotherhood در ذهن دارند. جسپر کید درواقع از اولین بازی سری تا بازی Assassin’s Creed Revelations سازنده موسیقی متن بازی‌های سری بود و کارهای او هنوز هم به عنوان یک معیار و الگو برای ساخت موسیقی متن بازی‌های جدیدتر نیز به کار گرفته می‌شود.

Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا و در ادامه برای پلتفرم‌های نسل نهمی Xbox Series X و همچنین PS5 نیز منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.