نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 31 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

بازی Mafia: Trilogy به صورت رسمی معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ 2K Games و Hangar 13 رسما بازی Mafia: Trilogy را رونمایی و عرضه کردند که شامل  نسخه‌های کامل سه بازی سری مافیا است.

شرکت 2K Games و استودیو Hangar 13 مطابق وعده قبلی خود، به تازگی از بازی Mafia: Trilogy که یک سه‌گانه شامل بازی‌های Mafia 1، Mafia 2 و Mafia 3 می‌شود رونمایی کردند. گفتنی است که بازی Mafia 1 که مطابق درز اطلاعاتی قبلی به صورت یک ریمیک کامل تولید شده، قرار است در ۲۸ آگوست (۷ شهریور) در دسترس قرار بگیرد. جدای از عرضه شدن این پکیج سه‌گانه در فروشگاه‌های مختلف، ناشر بازی امکان تهیه این بازی‌ها به صورت جداگانه را هم فراهم کرده است. به علاوه هر سه این بازی‌ها به صورت Definitive Editions عرضه می‌شوند که شامل کیفیت ریمستر Ultra HD برای بازی دوم و همچنین همه بسته‌ها و محتواهای مرتبط با هر بازی نیز می‌شود.

خریداران Mafia: Trilogy می‌توانند بلافاصله به نسخه کامل بازی Mafia 2 به صورت ریمستر شده و همچنین نسخه کامل Mafia 3 دسترسی پیدا کنند و پس از عرضه روز ۷ شهریور Mafia 1 Definitive Editions، این بازی را هم دریافت کنند. نکته جالب پیرامون بازی اول در این سه‌گانه است، که حالا رسما تایید شده که به صورت یک بازسازی یا ریمیک کامل ساخته شده است. این نسخه ریمیک از موتور گرافیکی جدید استفاده می‌کند، و از روایت داستانی بروزشده، میان‌پرده‌های جدید، سکانس‌های جدید گیم‌پلی و موارد جدید دیگر هم برخوردار است.

سازندگان گرچه فقط اقدام به ساخت نسخه ریمیک بازی اول کردند، ولی Mafia 2: Definitive Edition هم شامل ارتقاهای گرافیکی بوده و حالا از ابعاد تصویر 4K نیز پشتیبانی می‌کند. پیرامون Mafia 3: Definitive Edition نیز گرچه این عنوان همین حالا هم در پلتفرم‌های نسل هشتمی و پی‌سی در دسترس قرار دارد، ولی نسخه تازه Definitive Edition شامل همه بهبودها و آپدیت‌های گرافیکی و فنی و همچنین همه بسته‌های الحاقی عرضه شده برای آن هم هست.

به این ترتیب Mafia: Trilogy در واقع یک باندل از سه‌گانه محبوب سری مافیا است که البته هر بازی آن، قابل خرید به صورت جداگانه هم هست. در همین ارتباط، بازیکنانی که از قبل در استیم بازی Mafia 2 را خریداری کرده بودند، یا بازیکنانی که در استیم، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی Mafia 3 را داشتند، بازی آن‌ها به نسخه جدیدتر Definitive Edition ارتقا پیدا می‌کند. به گفته 2K، کاربران فروشگاه اپیک گیمز نیز در آینده شاهد اضافه شدن بازی Mafia: Trilogy خواهند بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.