نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 31 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

باندل ظرفیت محدود PS4 Pro مخصوص بازی Last of Us 2 معرفی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی رسما از باندل PS4 Pro مخصوص بازی The Last of Us Part 2 با آیتم‌های جانبی ویژه آن پرده‌برداری کرده است.

سونی در جریان یک پست وبلاگی، رسما از باندل ظرفیت محدود و ویژه بازی The Last of Us Part 2 رونمایی کرده است. این باندل که المان‌های مخصوص بازی موردانتظار The Last of Us Part 2 را به صورت حکاکی شده و برجسته روی آیتم‌های خود دارد، شامل یک دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، کنترلر، دیسک بازی، کد مخصوص دریافت محتواهای بازی از فروشگاه پلی‌استیشن است. این باندل قرار است در روز لانچ بازی و با قیمت 400 دلار به فروش برسد. به علاوه آیتم‌های دیگری نیز نظیر هدست و البته یک هارددیسک ۲ ترابایتی هم با همین مشخصات و حکاکی‌های ویژه بازی به صورت جداگانه به فروش می‌رسند. شما در ادامه تیزر معرفی این باندل را مشاهده می‌کنید.

 

در باندل مخصوص PS4 Pro برای بازی The Last of Us Part 2، مهم‌ترین ویژگی، ظاهر کاملا منحصر به فرد اجزای آن است که به شکل مشخص، شاهد حکاکی برجسته‌شده تتوی دست الی روی آن‌ها هستیم. گفتنی است که این خالکوبی از زمان رونمایی بازی در سال ۲۰۱۶، یکی از نمادهای اصلی The Last of Us Part 2 از دید طرفداران مورد توجه بوده است. همچنین غیر از عرضه جداگانه هدست مخصوص این باندل با قیمت 100 دلار و یک هارد دیسک ۲ ترابایتی  Seagate با قیمت 90 دلار که هر دو آن‌ها نیز حکاکی مشابهی را روی خود دارند، دسته باندل به صورت جداگانه و با قیمت 65 دلار هم به فروش می‌رسد.

The Last of Us Part 2 که احتمالا موردانتظارترین بازی انحصاری PS4 هم محسوب می‌شود، قرار است در تاریخ ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به صورت انحصاری برای این پلتفرم منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.