نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 خرداد 1399
ساعت 09:00

تاریخ عرضه Serious Sam 4 اعلام شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Devolver Digital با انتشار یک تیزر، فاش کرد که بازی Serious Sam 4 در آگوست امسال برای استیم و گوگل استیدیا منتشر می‌شود.

شرکت Devolver Digital پس از مدت‌ها سکوت، به تازگی پنجره زمانی عرضه بازی Serious Sam 4 را مشخص کرده است. این بازی که اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و نمایش کوتاهی هم در E3 2018 داشت، از آن زمان تاکنون در سکوت خبری بوده است. به این ترتیب این بازی که در مجموعه Serious Sam ساخته شده و قرار است از نظر داستانی به عنوان یک پیش‌درآمد برای همه عناوین قبلی باشد، در آگوست 2020 (مرداد - شهریور) برای استیم و گوگل استیدیا منتشر می‌شود. Devolver Digital همراه با این خبر تیزر جدیدی را هم از بازی منتشر کرده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

با توجه به انتشار این اطلاعیه، صفحه رسمی بازی در استیم هم اخیرا بروزرسانی شده و تعدادی ویدیو جدید نیز در این صفحه منتشر شده است. ویدیوهای جدید شامل نمایش‌هایی از مبارزات و جنگ‌ها، اسلحه‌ها، موسیقی، سیستم legion (سیستمی که اجازه می‌دهد صدها دشمن به شکل همزمان در میدان نبرد حاضر باشند) دیده می‌شود که می‌توانید از استیم مشاهده کنید. همزمان با این خبر، اعلام شده که همه عناوین قبلی سری Serious Sam نیز برای فروش در دسترس قرار گرفتند.

بازی Serious Sam 4 از یک ماد کو-آپ یا بازی مشارکتی هم برخوردار است که در این حالت، تا چهار بازیکن می‌توانند مراحل کمپین اصلی و مراحل جانبی را به شکل مشترک تجربه کنند. انتظار می‌رود که Croteam و Devolver Digital به زودی تاریخ عرضه دقیق بازی را نیز اعلام کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.